Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dating bureau - ikke website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg lige endnu en af mine lyse ideer :) men jeg er i tvivl om hvorvidt den holder og hvor vidt jeg skal få det stablet på benene så jeg håber nogle kvikke hoveder herinde kan give lidt konstruktivt feedback. Jeg har tænkt på at lave er dating bureau. Et meget personligt et, ikke endnu en hjemmeside med profiler, men hvor jeg møder folk privat og bruger ca en time på at lære dem lidt at kende, hvad de søger , og gemmer oplysningerne. Når jeg vurderer der er en chance for match udveksler jeg oplysninger eller arrangerer en passende date. Fordelen for kunden er at de slipper for at skulle mange dates igennem og sortere fra. Med tillid til mig går de på dates som jeg udfra de oplysninger og indtryk jeg har finder rigtig. Og hvem er jeg så til at ku vurderer dette? Ikke nogen speciel faktisk, bare en kvinde sidst i 20'erne der har været et hav af mænd igennem før jeg selv endte med at finde kærligheden. Så er jeg uddannet socialrådgiver og arbejder til daglig med mange forskellige mennesker behov som jeg løser- lige bortset fra kærligheden:) jeg er god til relations arbejde og er tillidsvækkende og så er jeg oprigtigt interesseret i at der opstår kærlighed mellem mennesker og vil gerne hjælpe det på vej. Jeg føler selv konceptet holder men jeg er i tvivl om hvor meget det vil kræve af mig at iværksætte og hvordan jeg skal gøre. Og om man SKAL være sexolog eller terapeut før man kan tillade sig at gøre denne form for vurderinger af folk? Håber på nogle gode svar

Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 57
Fra  Brazy Store Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg synes det lyder rigtig spændende!

Men, måske skal du udtænke din idé lidt videre og måske spørge dig selv mere præcist,

- hvorfor folk skal gå til dig frem for et dating-site, hvor de kan være anonyme og SELV vælge
- og hvad giver du dem helt præcist, hvad får de ud af det?

Jeg synes hvert fald du skulle tillægge et element eller to, der gør netop DIG ekstra speciel for kunden, når du, som du selv nævner hverken er terapeut eller lign.

Blind-date fænomenet skal nok nytænkes, så det bliver interessant og spændende, da jeg forestiller mig det er lidt yt med blind-dates? Eller det er måske ikke ligefrem blind-dates du vil bruge?

Tænker hvert fald lidt uddybning/gennemtænkning af hvordan du har tænkt dig at gribe det an med at parre folk?

Hvis du kan gøre den del interessant, tror jeg du er på rette vej :)

Måske kan du indtænke apps som en fordel for dit koncept.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej :)

Jeg synes det lyder utroligt spændende. Men et lille 'men': En stor del af succesen for de traditionelle datingsider ligger i, før det første at man kan være delvist anonym, og også muligheden for nemt og omkostningsfrit (personligt) at browse profiler. Man kan starte ud lidt forsigtigt, og så investere mere efterhånden som man bliver tryg ved det.

Derfor synes jeg du skal kombinere de to ting, og dels have et datingsite, måske bare i simplistisk form, og så tilbyde datingcoaching som en ekstra service. Du kan både tilbyde online-coaching, telefonisk, eller via mail, og så personligt, for dem som ønsker det.

Evt kan du lave forskellige pakkker som kan købes. Og du kan skrive artikler og blogindlæg med tips og idéer til dating og parforhold, så brugerne på websitet lærer dig at kende, og derigennem får lyst til at søge din hjælp og mere personligt rådgivning.

Jeg er helt sikker på, at der er kunder til det. Du er velkommen til at kontakte mig via PM, hvis du vil have hjælp til at opsætte en hjemmeside. Jeg er i gang med at starte op med webdesign, og mangler referencer, så jeg gør det gratis Smile

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som jeg læser det har du måske set "Gift ved 1. blik" og ladet dig inspirere af konceptet. Og det kan jeg godt forstå.

Der kan sagtens være folk som på samme måde har fået mod på at få "tilbudt" en partner ud fra de vurderinger en "ekspert" har gjort. Jeg tror nu alligevel jeg ville alliere mig med en mere, og det skulle være sexolog, parterapeut, psykolog eller andet tror jeg ikke er afgørende, men jeg tror det ville være godt for at lave et troværdigt tilbud.

Du skal jo have kontakt til en del singler før du begynder at kunne sætte par sammen, for ellers er det nok for søgt. Men arbejd da videre ideen, hvorfor ikke?

Caroline

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fundet nogen at lave en simpel hjemmeside til?
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Lunabt, 

Jeg synes det er en god ide - særligt fordi jeg har tænkt det samme. Så synes bare, du skal komme igang :-). Specielt med serier som 'gift ved første blik' osv, så er markedet nok også parat til et nyt koncept inden for dating, og noget der er mere personligt. Udfordringen er selvfølgelig at få nogen til at betale den dyrere pris som det ville koste. Jeg vil opfordre dig til at søge lidt inspiration i det amerikanske tv-program The Millionaire Matchmaker med Patti Stanger. Ifht din erfaring - hvis det er en ide du brænder for så læs, studér dig til det du mangler. Og stol på, at du hvis du har evnen så kan du også markedsføre den. 

Held og lykke. 

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie.
Jeg har forsøgt at sende dig en pm, men der står du ikke tillader det, er du sød at kontakte mig?

Mvh. Jeanett Hansen :)

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Zett:
Jeg har forsøgt at sende dig en pm, men der står du ikke tillader det, er du sød at kontakte mig?

Tak, Jeanett, jeg har sendt dig en besked Smile

Nu fik jeg også slået PM til så jeg kan kontaktes Embarrassed så andre må også hellere end gerne kontakte mig, hvis man mangler en hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)