Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hastighedsoptimering af WordPress - spar 50%

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som et led i at få skudt gang i en lidt mere specifik del af min "butik", tilbyder jeg lige nu 3 timers hastighedsoptimering af dit WordPress site til halv pris = 750 kr. til de første ti der henvender sig herinde fra. Du sparer altså 750 kr. ved at takke ja til tilbuddet.

Du får:

- 3 timers hastighedsoptimering hvilket spænder lige fra installering og opsætning af cache plugin til opsætning af CSS sprites.
- Rapport over hvad der er udført og hvad du mere kan gøre selv efterfølgende.
- Et site der performer langt bedre. Målet er meget tydelige resultater på GTmetrix og/eller Pingdom – der kan dog være tilfælde hvor det vil kræve en mere omfattende indsats, men så har man i hvert fald rapporten at tage udgangspunkt i og evt. hyre en til at følge op på dette.

Jeg forestiller mig, at det her tilbud egner sig bedst til sites man ikke har gjort alverden ud af i noget tid og som trænger til en genopfriskning, eller hvor man måske har mange plugins installeret.

Det er først til mølle (jeg forbeholder mig dog ret til lige at tage en hurtig vurdering af omfanget af opgaven inden jeg godkender hvert site – bare så ingen går skuffede hjem :-) ).

Smid mig en privat besked herinde, eller send en mail på kontakt@spicyweb.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)