Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg via dealsites - afregning?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 04:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem det sidste års tid fulgt med i dealsite debatten og selv overvejet det flere gange. Jeg har også henvendt mig et par gange til et dealsite, men hvor de ikke har været interesseret i mit produkt, da de anslog, at jeg kun ville kunne sælge mellem 100 og 200 stk af produktet.

Jeg har et nyt produkt på vej, som jeg er sikker på vil kunne sælge en del bedre. Men et spørgsmål melder sig, da min virksomhed stadig er ganske lille og hvis jeg skal ud og købe ind til mange flere enheder, så bliver det ganske mange penge at skulle have hængende ude. Så hvornår afregner de forskellige dealsites, når først dealen er afsluttet?

Jeg læste gennem min søgning om en bruger, som skrev, at han først fik afregning fra Sweetdeal efter hele 66 dage. Det er i mine øjne ganske uacceptabelt. Jeg vil ikke kunne have 50.000 - 100.000 kr hængende ude i over 2 måneder, før jeg får pengene ind på min konto igen.

Nogle erfaringer fra jeres egne gennemførte deals hos de forskellige sites? Jeg hører også gerne om de forskellige procenter på deals.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)