Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gebyr på e-betaling?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror programmøren har ret ;) så slipper i for at bruge PBS betalingsvindue, som er en fed og hurtig løsning, men som samtidig er ret begrænset i sine muligheder. jeg har ikke overblik over kravene til en server, men det har pbs ganske givet. 

og ja - jeg synes også man skal spille med mere end almindeligt åbne kort i forbindelse med den slags her.. folk har ligesom en opfattelse af at gebyrer ikke er noget de får noget for, så jo mere man kan give dem opfattelsen af at der er et direkte forhold mellem gebyr og ydelse jo bedre. 

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:53

hej

det har du ganske ret i, havde faktisk forestillet mig at linke til PBS egen hjemmeside, så kunder kunne få syn for sagen, og se hvor grådige PBS er, he he.. - men skal nok lige afprøve vores service her på amino, når vi er klar til det. der er jo å mange kloge hoveder her, :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:06

Hej Spender og alle jer andre...

Hvis du kører betalingssiderne på din egen server så skal du PCI certificeres. Det kan godt være at du kan slippe med en delvis PCI certificering men det er stadig en meget dyr løsning i forhold til at kører igennem en af de godkendte betalingsgateways.

En af mine kunder har valgt at få den delvise PCI certificering og det løb op i DKK 55.000 og det er uden at regne de timer med som der blev brugt.

Certificeringen gælder kun i et år så man skal også lige huske at sætte penge af til næste år.

Vi har den fulde PCI certificering og den koster omkring DKK 1.300.000 pr. år

Den eneste grund jeg kan komme på til hvorfor forretninger skal vælge at blive PCI certificeret er at den betalingsgateway der benyttes ikke understøtter betalingsvinduer i eget design.

DIBS kunder kan uden problemer kører betalingsvinduer i eget design ved at uploade style sheets. Vores betalingsvindue beregner også kortgebyr ud fra kortes prefix.

DIBS kunder har også adgang til vores brede indløser netværk hvor der kan spares mange penge på indløsningsgebyrer

Jeg uddyber gerne ovenstående I kan bare ringe eller skrive.

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

Key Account Manager

www.dibs.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:24

Spender:
og.. er der nogen der er klar over, om man kan lave indløsningsaftalen ved PBS således at disse gebyrer bliver trukket på kortholders konto i pengeinstitut??

Jeg har her til morgen lige handlet host easy-shave.dk som benytter epay som betalingsgateway. Her blev gebyret automatisk udregnet og lagt oven i min betaling i selve betalingsvinduet, så det ser faktisk ud til at være muligt for dig at trække beløbet oven i. Det er dog ikke pbs der skal gøre dette men din gateway udbyder kunne jeg forstille mig.

Prøv tag en snak med www.epay.dk
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:30

Tak for svaret fra Dibs - det er ganske rigtigt muligt at gøre ud fra prefix - man kan bare ikke med PBS løsning.. kan man med DIBS og epay må jeg anbefale at man bruger dem :)

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:08

okay, noget gik galt i mit sidste indlæg, den er ikke kommet på siden.

men mange tak for at der lige kom liv i tråden igen, der er kommet rigtig mange gode forslag, - og jeg har faktisk fundet den løsning som vi jagter,

den er brugt på dba.dk - du kan gemme dine kortoplysninger, og gebyret kommer særskilt på transaktionen, og endvidere er det muligt at indsætte ekstra beløb på deres blå konto, forudfyldte felter, på 30kr og op til 1000, og tilsidst kan man angive et andet beløb, hvis det skal være større eller noget. nøjagtig lige som når man hæver i en hæveautomat, simpethen genialt synes jeg.

kig eventuelt på dba.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:08

Hej Spender

Ja det kører rigtigt godt på dba.dk

Endnu en DIBS kunde hvor det fungere Big Smile

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

Key Account manager