Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apropos indlægget "Hvordan kan i gøre det så billigt" søger jeg Zen Cart eller Prestashop opsætter...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg herigennem fandt en fantastisk webmand som har stået for min hjemmeside, men som desværre ikke kunne sætte shoppen op uden at det drillede, søger jeg herigennem en der ret hurtigt gider hjælpe mig med dette og til en rimelig (lav) pris, da mit budget for virksomhedsstart er ved at have nået enden.

Gerne Zen cart (things for cuties) da jeg allerede har købt denne.

Jeg har pt. 5-10 produkter men der kommer lidt flere de næste par uger. Ja - nok danmarks mindste shop. 
Jeg har ansøgt Teller og Nets om betalingsaftale og køber imorgen Epay system til opsætning. 

Shoppen skulle have været færdig for nogle dage siden så den skal gerne være sat op indenfor få dage. Så må betalingsdelen sættes op når jeg får det godkendt osv. Foreløbigt kunne kunderne betale med Paypal.

Giv et bud - jeg har selv lavet en del sider, men kan ikke finde ud af Zen Cart som jeg har forelsket mig i til min egen shop.

:O)

Alternativt, giver jeg lidt ekstra for at du via deleskærm på skype, gider at sætte mig ind i hvordan jeg selv med tiden sætter nye varer ind... 

Håber at høre fra en lynkineser!

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg søger ikke længere da jeg er kontaktet af en webmand som har givet et tilbud jeg ikke kan modstå.

Mvh Sue

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)