|
Hej Nadia
Super, at du har interesse i at starte egen virksomhed, thumbs up for det
Når det så er sagt, så er det flere meget omfattende, men relevante spørgsmål du stiller. Efter min mening måske for omfattende til at besvare i en sådan tråd her. Samtidig er det svært at læse, hvor langt i processen du egentlig er, om du har lavet alt forarbejde og undersøgt forskellige ting med hensyn til momsregistrering, import, eksport, økonomi og så videre, eller om du er helt tilbage i startpositionen. Vælger at gå ud fra sidstnævnte. I den forbindelse er mit første bud og p.t. også lige eneste, at tage en rigtig god læser på hjemmesiden Startvækst.dk. Der finder du svar på rigtig mange spørgsmål, som vil være en god start i forbindelse med det videre arbejde.
Kan sige så meget, at planlægger du at købe tøjet hjem fra eksempelvis USA, som du nævner, så skal du ud over momsregistrering, også registreres for import og eksport. Det alene er noget du bør sætte dig rigtig godt ind i før du begynder at finde potentielle leverandører derovre. Kan lyde afskrækkende, men brænder du virkelig for det, så formoder jeg at det er lettere at gå til