Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshoop top og regler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er muligvis interesserert i at starte en webshoop op. Med indkøb af tøj i plus size str.. Må jeg købe direkte fra en webshoop i USA og sælge det videre selv og hvordan med told osv. Og hvordan finder man evt direkte frem til producenten af tøjet ?..
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:30

Hej Nadia

Super, at du har interesse i at starte egen virksomhed, thumbs up for det Yes

Når det så er sagt, så er det flere meget omfattende, men relevante spørgsmål du stiller. Efter min mening måske for omfattende til at besvare i en sådan tråd her. Samtidig er det svært at læse, hvor langt i processen du egentlig er, om du har lavet alt forarbejde og undersøgt forskellige ting med hensyn til momsregistrering, import, eksport, økonomi og så videre, eller om du er helt tilbage i startpositionen. Vælger at gå ud fra sidstnævnte. I den forbindelse er mit første bud og p.t. også lige eneste, at tage en rigtig god læser på hjemmesiden Startvækst.dk. Der finder du svar på rigtig mange spørgsmål, som vil være en god start i forbindelse med det videre arbejde.

Kan sige så meget, at planlægger du at købe tøjet hjem fra eksempelvis USA, som du nævner, så skal du ud over momsregistrering, også registreres for import og eksport. Det alene er noget du bør sætte dig rigtig godt ind i før du begynder at finde potentielle leverandører derovre. Kan lyde afskrækkende, men brænder du virkelig for det, så formoder jeg at det er lettere at gå til Big Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nadia71:
Må jeg købe direkte fra en webshoop i USA og sælge det videre selv 
kun hvis du har stiftet selskab og er som du ser her  IMPORTREGISTRERET (koster ikke at blive)

Nadia71:
hvordan med told osv.
Det kan du ikke få dækket her i et svar men du kan læse BASALT OM IMPORT OG TOLD linket

VH John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)