Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GÆLD OG CVR SENUMMER

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .

Er der nogen herinde der ved om min private gæld fra fortidens synder herunder ca 160000 til det offentlige og ca 220000.-
herudover vil konflikte med min ansøgning om et cvr/ senummer ,
jeg har fået et tilbud om at overtage en enkelt vogn med kørsel. Regnskabet ser fornuftigt ud og kan køre de
første 2 år ganske billigt.laver selvfølgelig nye afdrags ordninger med de forskellige så godt det nu kan lade sig gøre .
håber på nogen gode bud her på forhånd tak.

Iøvrigt rigtig god side der er lavet her.

Hilsen Anonym 

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:23

Mig bekendt kan ingen nægte dig at få et CVR nummer. Et CVR nummer er påkrævet, hvis du udfakturerer over et vist beløb, og jeg tror at alle kreditorer gerne så, at du udfakturerede så meget som muligt. Hvis problemet er, at du opkræver moms på statens vegne, så mener jeg at du kan risikere at skulle momsafregne meget ofte, hvis du skylder penge til det offentlige, men det er noget andet.

Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:30

Hej .

Tak for et hurtigt svar . forlobig lyder det jo meget godt , og som jeg ser det er det jo en mulighed for at komme hurtigere af med min gæld og hvis  oftere afregning af moms er det største problem så skal jeg ikke brokke mig .

næste problem jeg kunne komme ud for var jo at kreditorerne gerne ville have fat i og sælge bilen som har en beskeden værdi,men det ville jo være en dum løsning for alle parter så det kan jeg vel tale mig fra

Hilsen AnonymSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35

vognmand eller hvad:

Hej .

Tak for et hurtigt svar . forlobig lyder det jo meget godt , og som jeg ser det er det jo en mulighed for at komme hurtigere af med min gæld og hvis  oftere afregning af moms er det største problem så skal jeg ikke brokke mig .

næste problem jeg kunne komme ud for var jo at kreditorerne gerne ville have fat i og sælge bilen som har en beskeden værdi,men det ville jo være en dum løsning for alle parter så det kan jeg vel tale mig fra

Hilsen AnonymSmile

Ja, det kunne kreditorerne, men hvis du kan bevise at du har en god forretning så er de nok mere interesserede i at få en afdragsordning i stand. Så sørg for at din forretning giver overskud ;-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)