Hej Jeg har fået et tilbud fra et reklamebureau på en ansigtsløftning på vores webshop som er en shop fra Scannet. Mit "problem" er at jeg finder det meget svært at vurdere om det er pengene værd og om prisen er fair. Tilbuddet lyder som herunder, så er der nogen der tør give et bud på om det er et fornuftigt tilbud så hold jer ikke tilbage. "Vi har kigget lidt på jeres eksisterende webshop og har nogle forslag til ændringer, som I dels selv kan stå for, dels kan købe her hos os. Vi vil generelt råde jer til at gøre brug af større billeder på shoppen.
Dernæst vil vi foreslå en tilretning af designet og tilføjelse af topbanner med henblik på at gøre shoppen mere overskuelig og nem at navigere rundt i. Denne omgang vil koste jer ca. 5.250,- kr. ekskl. moms Dernæst vil vi foreslå, at vi bygger en ”forside” til shoppen (midtertabellen på startsiden), hvor vi tilføjer et par grafikelementer (3-6 stk. efter behov), som på en indbydende måde kan linke til nogle af de øvrige sider. Denne opgave kombinerer både design og programmering, og det vil koste ca. kr. 3.750,- ekskl. moms
Vi håber, I har lyst til at gøre brug af vores kompetence og ser frem til at høre fra jer." |
Hej Lars,
Er det muligt både at se din shop, samt se hvilket firma det er.
Så synes jeg det er lettere at vurdere.
Du siger det er en scannet shop, så ville jeg personligt tage fat i et firma mere eller 2 som har denne kompentence og høre hvad de skulle have for lignende opgave.