Jeg startede en Adwords kanpagne i Maj måned, men som tiden går stiger prisen (CPC) støt og roligt. I starten kunne mine søgeord give top 10 placeringer for under 1 krone, nu koster de samme søgeord 3-5 kroner. Det er en rimelig høj stigning på kort tid vil jeg mene. Har andre oplevet det sammen. Mvh Axel |
Hej Axel
Ja, - og det vil bare fortsætte i fremtiden.
Grunden er, at flere og flere finder ud af, at AdWords er en af de mest effektive at få kunder i deres forretning.
Og da AdWords er en auktion på søgeord, så vil der helt naturligt være hårdere og hårdere konkurence om søgeordene.
Hvad kan man så gøre?
Jeg kan hjælpe på 2 måder: Enten ved at optimere mine kunders AdWords kampagner - og alternativet er at arbejde med de organiske søgeresultater - altså søgemaskineoptimering. Har du ikke en omsætning, der berettiger min timepris, så kan du alternativt købe Søgeoptimeringsrapporten og selv gå i gang.
Venlig hilsen, Christian