Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for din hjælp!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Networker. 

Den 4. maj 1999 er den dag der forandrede min kone Lisbeths og mit liv. Det var dagen vi besluttede os for at ændre vores livsstil og gå med i Forever Living Products som nye forhandlere...

Og hvordan har den 4. maj 1999 hvor vores sponsor gav os en forretningspræsentation og fik os med i Forever, uden investering eller risiko, så forandret vores liv?

For det første – tusind tak til vores sponsor for at du fik os til at forstå hvilken mulighed du tilbød os, og at du fik os med i Forever og har hjulpet os ved at lære os hvad der skulle til, så vi i dag kan leve det liv vi før i tiden bare drømte om.

For det andet – tak til Forever for de fantastike produkter i producerer, produkter som hjælper og og forbedrer vores livskvallitet. Man er stolt af at fortælle andre om dem. Tak til Aloe Vera Gel, Aloe Vera Gelly, Aloe Vera Propolis og alle jer andre produkter for at have forbedret vores livskvallitet.

Og for det tredje – tak til Forever for den livsstil I har givet os:

Før vi begyndte hos Forever arbejdede jeg 60-70 timer om ugen og Lisbeth 20 timer. I dag arbejder jeg max. 25 timer om ugen og min kone Lisbeth 10 timer begge fra vores hjem, så nu har vi tid til hinanden, vores børn,venner og familie.

Efter seks måneders seriøs indsats i Forever tjente vi over kr. 40.000,- om måneden i vedvarende indtægt – i dag er vores indtægt selvfølgelig meget, meget større, og så er det en vedvarende indtægt som også kaldes Royalty. Royalty bliver også udbetalt når du er syg, på ferie eller til dine børn når du ikke er her mere...

Eksempel: Tjener Elvis stadig penge? Ja hver gang der sælges et af Elvis produkter tjener Elvis familie penge.

I dag bor vi i et stort dejligt hus ved vandet i Kalundborg takket være Forever
Lisbeths (og min) bil er betalt af Forever
Ferier til hele verden er betalt af Forever...med lommepenge

Tak til vores sponsor for at åbne vores øjne og uddanne os, og til Forever for mulighedden.

Vi har nu brug for din hjælp!

Vi arbejder med et nyt Foreverprojekt (folkefranchising) og leder efter fire nye samarbejdspartnere til at hjælpe os.  Vi søger fire NYE frontlines som har nedenstående egenskaber og VIL helt til tops i Network Marketing... Og vi kan hjælpe dig, fordi vi ved hvordan man gør. Det kræver hårdt arbejde og den rigtige uddannelse. Det vil bl.a. kræves at du er parat til at komme på vores eget uddannelsescenter i Kalundborg en gang om ugen i opstartsfasen. Du skal også kunne tale og forstå engelsk og være over 30 år...

Vores fire nye ledere har følgende egenskaber:

højt selvværd
målrettethed
entreprenørånd
forretningssans
åbenhed samt
beslutsomme og mentalt stærke

Som leder hos os er der ud over vores bonus og Royalty mulighed for bilordning samt eksotiske rejser til hele verden!

Hvis dette har din interesse så send os en email med dit CV og en ansøgning på kraft@foreverliving.cc

Med venlig hilsen

Lisbeth og Ove Bjørn Kraft

www.foreverliving.cc 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:25

Det lyder lidt som en religiøs kult Big Smile

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:44

Hva fanden man skulle jo tro der var oscar udeling med den takketale der kom i starten af indlægget. Duften af MLM var allerede i bageriet efter den.

Men så kom vi til den klasiske men jeg tjener langt langt mere end det - ja jeg er faktisk multi milliardær og arbejder stort set ingen timer MLM tale.

Hvis jeres foretningskoncept er godt og holdbart, og det er nogle gode produkter? hvorfor helved så sælge det på den klamme slibrige måde?

Hvorfor ikke spille med åbne kort, lad være med at sælge det på at man kan tjene kassen kun ved at arbejde få timer? Hvorfor ikke sælge på at det er en seriøs foretning, uden en alt for stor risisko, det kræver hårdt arbejde men chancen for at tjene penge er der også?

Men ak ja, man skal vel vende sig til at MLM altid vil være en slibrig branche hvor der gælder om at prale med flest millioner, ingen risiko og intet arbejde.

Held og lykke med at finde nogle tumper der falder for dine ord.

EDIT: ja okay der bliver nævnt i småt i bunden at det kræver hårdt arbejde ;) men ærlig talt er det sgu ikke det indtryk man får ved at læse din takketale

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:58

Martin Tygsen:

Hva fanden man skulle jo tro der var oscar udeling med den takketale der kom i starten af indlægget. Duften af MLM var allerede i bageriet efter den.

Men så kom vi til den klasiske men jeg tjener langt langt mere end det - ja jeg er faktisk multi milliardær og arbejder stort set ingen timer MLM tale.

Hvis jeres foretningskoncept er godt og holdbart, og det er nogle gode produkter? hvorfor helved så sælge det på den klamme slibrige måde?

Hvorfor ikke spille med åbne kort, lad være med at sælge det på at man kan tjene kassen kun ved at arbejde få timer? Hvorfor ikke sælge på at det er en seriøs foretning, uden en alt for stor risisko, det kræver hårdt arbejde men chancen for at tjene penge er der også?

Men ak ja, man skal vel vende sig til at MLM altid vil være en slibrig branche hvor der gælder om at prale med flest millioner, ingen risiko og intet arbejde.

Held og lykke med at finde nogle tumper der falder for dine ord.

EDIT: ja okay der bliver nævnt i småt i bunden at det kræver hårdt arbejde ;) men ærlig talt er det sgu ikke det indtryk man får ved at læse din takketale

hej martin....

hvorfor skriver du ikke ordenlig til folk...

havde du stået og sagt sådan til folk på åben gade... nej tror jeg ikke... får så havde du fået lappet dig en på hovedet... men det er selvfølgelig også nået andet når man kan sidde og gemme sig bag en skærm.

men ellers syntes jeg dit eksempel er rigtigt godt.... det er produktet som skal sælge, og så kan man skrive i småt at man kan tjene penge.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 11:03

amway nemmere findes ikke:
havde du stået og sagt sådan til folk på åben gade... nej tror jeg ikke... får så havde du fået lappet dig en på hovedet... men det er selvfølgelig også nået andet når man kan sidde og gemme sig bag en skærm.

Det er nu ikke fordi jeg sidder og gemmer mig bag en skærm, nogle bekendte og lign har fået samme smøre efter de gentagne gange har forsøgt sig med denne i mine øjne en smule klamme salgstale, og det har været uden jeg har fået en på hovedet.

Men jo jeg var måske en smule hård i mine formuleringer, men når man gang på gang skal læse den slags slagstaler hvor der loves biler eksotiske rejser livsforandringer og bullshit så kan bærgeret flyde over ind i mellem.

Jeg kunne naturligvis lade det gå forbi mine øjne, men jeg er hovedsageligt på amino for at diskutere iværksætter ting og hjælpe andre iværksættere, og derfor skriver jeg også min mening i den slags tråde, så der ligesom kommer 2 vinkler på sagen.

Jeg er meget kritisk overfor mlm det skal jeg ikke ligge skjul på, men havde hans indlæg været ordenligt havde jeg intet kommenteret.

Men jeg skal da beklage hvis nogle føler sig stødt over mit ordvalg, jeg har bare erfaret at det er noget af det eneste der kan få disse folk til at vække op.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:05

Jeg tror det store problem for MLM i Danmark er, at de alle er uddannede af amerikanere. I USA er kulturen en helt anden og der virker alt det vi i Danmark hoster "Bullshit" til. Jeg tror faktisk at MLM kunne få stor succes i Danmark, hvis der var nogle kvikke mennesker der skrev nogle danske salgstaler, som de håbefulde prospekts kunne begynde at bruge. Jeg mener ikke at der grundlæggende er noget galt i MLM, det skal blot lige fordanskes før det virker her til lands..

Dbh Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 11:13

Martin Thorborg:

Jeg tror det store problem for MLM i Danmark er, at de alle er uddannede af amerikanere. I USA er kulturen en helt anden og der virker alt det vi i Danmark hoster "Bullshit" til. Jeg tror faktisk at MLM kunne få stor succes i Danmark, hvis der var nogle kvikke mennesker der skrev nogle danske salgstaler, som de håbefulde prospekts kunne begynde at bruge. Jeg mener ikke at der grundlæggende er noget galt i MLM, det skal blot lige fordanskes før det virker her til lands..

Dbh Martin

Enig Martin, men det er bare ikke kun salgstalen der skal omskrives, det er hele vejen igennem, også til deres intromøder som i mine øjne mest af alt minder om de her "healere" der står i tv på en scene og kan kurerer det ene og det andet og vide alt om publikum :)

Kunne man hele vejen igennem skrue lidt ned for denne tone og fokusere på hvad det reelt drejer sig om tror jeg nogle MLM selskaber ville kunne klare sig langt bedre. Der ville naturligvis stadig være den stak MLM firmaer tilbage som lever af salgstalerne og ikke har noget ordenligt produkt eller lign bag ved.
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:43

Martin Tygsen:

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Enig Martin, men det er bare ikke kun salgstalen der skal omskrives, det er hele vejen igennem, også til deres intromøder som i mine øjne mest af alt minder om de her "healere" der står i tv på en scene og kan kurerer det ene og det andet og vide alt om publikum :)

Kunne man hele vejen igennem skrue lidt ned for denne tone og fokusere på hvad det reelt drejer sig om tror jeg nogle MLM selskaber ville kunne klare sig langt bedre. Der ville naturligvis stadig være den stak MLM firmaer tilbage som lever af salgstalerne og ikke har noget ordenligt produkt eller lign bag ved.

hej igen martin...

jeg er selvfølgelig ening med dig på dette område... (næsten) hihi

folk skal have af vide hvordan man tjener penge... det er faktisk lidt sjovt... for tager du feks. amway... og nogle andre hvor det er produkt salg... så når man sidder og laver en præsentation.. så snakker man produkter... det gør jeg i hverfald... du kan ikke få en præsentation af mig.. uden at høre mindst ½ time om produkterne sammen med mig. du får nogle af set... osv... derefter snakker jeg om hvordan det er at blive kunde... og så siger jeg til folk... det er også muligt at tjene penge... vil du vide mere om det???? svare de ja... så får de en mindre præsentation i hvordan bonus systemet virker.

det er hvordan jeg gør....

ved at der er mange som deler dem op... det vil sige de tager deres produkt fremvisning... og vil folk vide hvordan man tjener penge, tager de til et info møde som kun omhandler denne del... der er selvfølgelig også info møder kun om produkterne... grunden til at det bliver delt op... er at det ellers ville tage alt for lang tid.

og det er så her det går galt for nogle... og det er de springer måske lige produkt delen over... og tager direkte til tjen penge delen...

og så er det folk desværre sådan at folk forbinder det med nået som skete for 10 år siden... nemlig pyremide spil

og så er det man høre fra folk...

jeg tror det er der hvor det går galt i de fleste tilfælde... desværre...

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 21:11

amway nemmere findes ikke:

folk skal have af vide hvordan man tjener penge... det er faktisk lidt sjovt... for tager du feks. amway... og nogle andre hvor det er produkt salg... så når man sidder og laver en præsentation.. så snakker man produkter... det gør jeg i hverfald... du kan ikke få en præsentation af mig.. uden at høre mindst ½ time om produkterne sammen med mig. du får nogle af set... osv... [...]

Vi har jo diskuteret Amway før, hvor du igen og igen har talt om hvordan man sparer både tid og penge. Den eneste pris jeg fik oplyst var mobiltelefonien der var noget af det dyreste jeg kunne opdrive. Det kan enhver konstatere ved at sammenligne Amway's samarbejde med next telefoni med andre på  telepriser.dk

Jeg har gentagende gange spurgt dig om priser på Amways fantastiske rengøringsprodukter, pasta og pastasauce. Du har aldrig besvaret dette, men medgiver at det kan fås billigere andre steder.

Ovenstående er alt sammen kendt i forvejen.

Det nye er, at du nu fortæller at jeg skal lytte til dig præsentere disse ukomplicerede produkter i mindst en halv time før jeg kan købe dem? Er du vanvittig? Hvad kan der være at fortælle jeg ikke ville kunne læse på nettet hvis jeg gad?

"Amway - det tager mindst ½ time men vi taler meget længere" 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:08

Ove Bjørn Kraft:

Kære Networker. 

Den 4. maj 1999 er den dag der forandrede min kone Lisbeths og mit liv. Det var dagen vi besluttede os for at ændre vores livsstil og gå med i Forever Living Products som nye forhandlere...

Og hvordan har den 4. maj 1999 hvor vores sponsor gav os en forretningspræsentation og fik os med i Forever, uden investering eller risiko, så forandret vores liv?

Det var åbenbart dengang i de gode gamle dage det var gratis. I dag starter man med at betale.

Nedenstående er blot lidt forbrugerinformation. Æøå vises som på hjemmeside.

www.foreverliving.cc:

T�nkt eksempel p� en lille salgsenhed for Team Ledere:
Du oms�tter selv for kr. 10.000,- i udsalgspriser med en fortjeneste til dig i Forever Living = kr. 4.800,- ekstra om m�neden (Du kan selvf�lgelig s�lge alle de produkter du vil med den fortjeneste det bringer med sig)!

Du opl�rer 4 andre til at g�re det samme s� de ogs� s�tter 4 i gang der g�r det samme. Det er derfor det hedder Team Marketing og at Team Marketing er en kopieringsforretning. Forever Living betaler dig nu for at uddanne dine 4 nye forhandlere og deres 16 forhandlere (totalt 20) som hver oms�tter for kr. 10.000,- i udsalgspriser. Dine 20 nye forhandlere oms�tter nu 20 x kr. 10.000,- = kr. 200.000,- i udsalgspriser. I Forever Living f�r vi typisk 13 eller 10% for at uddanne dette lille team. Lad os bare v�re beskedne og sige 10%.

Dit team oms�tter for kr. 200.000,- i udsalgspriser og fortjenesten til dig = 200.000 x 10% = kr. 20.000,-

Din egen fortjeneste er nu 4.800,- + 20.000,- = 24.800,- kr. ekstra om m�neden (Du kan selvf�lgelig bygge alle de teams du �nsker f.eks. 5 teams af 24.800 = kr. 124.000,-)!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)