Jeg driver en mindre el-installatørvirksomhed. Jeg vil helst have offline software, så jeg selv kan styre sikkerhedskopiering, samt også have mulighed for at bruge mit økonomisystem, når der ingen internetadgang er tilstede. Jeg kan læse flere steder, at mange er blevet meget utilfredse med VISMA her de senere år, bla. pga. manglende/elendig support. - Jeg sætter naturligvis pris på at pakken er så billig så muligt... :) Hvad kan I anbefale?? |
Den med integrering med outlook forstår jeg men netp enterprise synes jeg har rigtig god projekt/sagsstyring hvor du både kan lægge den på på vare niveau og i kassejournal for hvert bilag (og ændre via posteringsjournal) og trække regnskab og rapporter per sagStenKrog:Jeg har været ganske tilfreds med Summa, dog mangler jeg en lidt bedre projekt/sagsstyring samt integrering med outlook (kontaktpersoner).
Derudover styring per afdeling hvor man kan ha en afdeling 1 for omkostning kontor - afdeling 2 omkostning kontor osv og få rapport med det + samtidigt sagsstyringen
Med offline tror jeg ikke jeg ser meget bedre end Summa. Sikkerhedskopiering bør du styre ved at du vælger en mappe i f.eks. din dropbox til sikkerhedskopien - så vil den jo lave ekstra kopien i dropbox på nettet så snart du er online
Hvis du er frameldt summa og dermed ikke kan få support - ja så kører du videre på eksisterende version helt gratis
Ellers Economic i skyen ellers er www.dinero.dk på vej med fuldt program gratis op til 1 mio oms og meget brugt er også Billy Billing til ca 100 kr om måneden eller webregnskab online som koster lige under 50 kr pr måned, men de er alle online, så er du tilfreds ellers med Summa og har det gratis, så synes jeg det er godt i enterprise versionen
vh John Hannover