Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bolig og køkken webshop med opstartshjælp tilsalg - men hvor?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har valgt at sælge min webshop, som jeg har lagt rigtig mange timer i at sætte pænt og brugervenligt op, og forhandle/­søge leverandør aftale.

Jeg har lige sat en annonce op på amino virksomhedsbørs, men er bange for at de besøgende der er personer der søger at investere mange flere penge.
- Jeg har tænkt mig at sælge min webshop for 10.000 kr. inklusiv opstartshjælp, er der nogen som kan anbefale et sted at sætte en annonce op?

Her er der lidt info om webshoppen:

Webshoppen er optimeret således at vejen fra produkt til afsluttet handel er så enkel og brugervenlig som mulig. Derudover er designet virkelig blevet pænt og ikke mindst brugervenligt.

Shoppen er endnu ikke lanceret, altså er det op til køberen om at udnytte potentialet.
Inkluderet i prisen tilbyder jeg min rådgivning omkring teknik, opstart mm. i 10 timer.

Webshoppen er sat op til at salg foregår over dropshipping.

Der skal kun bruges tid på at markedsføre webshoppen, da leverandøren sørger for al logistik. Det er derfor sagtens muligt at drive webshoppen omkring ½ time dagligt, og have tid til fuldtidsjob ved siden af.

Webshoppen er sat til salg eftersom jeg rejser til udlandet og ikke får mulighed for at udnytte dens potentiale.

Fra dags dato tilbyder leverandøren varer fra flere kendte mærker indenfor køkken- og boligindretning. Alt i alt et enormt stort sortiment til rådighed.

Med venlig hilsen

Andreas

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har nogle forslag?

Og hvad syntes i om prisidéen på 10.000 kr. inklusiv 10 timers opstartshjælp og leverandøraftale - er det for højt eller lavt sat?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)