Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opnår jeg bedre markedsføring gennem Facebook?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holsted
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen! 

Jeg ejer et IT- support firma, og vi er forholdsvis 'små' endnu. Jeg ar valgt at lave en Facebook side, hvor vi hver dag, ligger Teknologi, gadget og Gaming nyheder op. Spørgsmålet er: Hvordan kan jeg markedsføre min Facebook side, uden at det skal koste mig det hvide ud af øjnene?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 20:23

At promovere dine opslag, giver faktisk ganske glimrende. Men der er også andre metoder.

Engangér dine fans. Likes, kommentarer og delinger er utrolig effektfuldt. Det kan opnås med konkurrencer eksempelvis, eller opslag som er værd at dele rundt omkring på nettet

Det er også en god idé at tænke over hvornår du opdaterer, og om det du siger, passer til dag og tidspunkt.

Et velformuleret og casual sprog er desuden en god måde at fange folk. Lad være med at virke aaaaaalt for professionel og vigtig-per-agtig. 

Håber du kan bruge det til noget.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Holsted
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:56

Jeg takker mange gange for din tid Mikael. Dit opslag var faktisk meget værdifuldt og brugbart. Min side er steget med næsten det dobbelte antal likes indenfor den sidste halve dag. Der dog ikke så mange likes endnu, men en klar forbedring. Jeg takker mange gange

- Jacob Anneberg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)