Tak for indskydelsen Martin, og hvis man vil have endnu flere bud kan man oprette sig på http://www.freelancer.com/
Det er rigtigt, men Amino er gratis for dig, det er Freelancer.com ikke :-)
De bedste hilsner
Martin
Endnu? :) Og er det ikke noget med at der er nogle "begrænsninger" for bud for freelancere, og ventetid hvis man ikke er betalende plus medlem? Eller det er måske bare mig der husker forkert - bruger ikke rigtigt freelancer delen mere, stoppede fordi jeg kun kunne byde på 1 opgave i ugen eller noget i det stil.
Nu kan jeg se der er 2 logo designs udviklet af DrupalEksperten.
Hvis det er ville jeg vælge logo design nr. 1. Den er simpel og nem at huske.
Logo design 2. er alt for kompliceret. For mange elementer samt for meget tekst. Husk på at et logo skal kunne bruget til forskellige medier. Den skal kunne bruges på en hjemmeside, visitkort osv. Gøre man logoet mindre vil de små detaljer være sløret eller ulæselige.
Bare en hurtig indskydelse :)
Fortsat god dag.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Det er gratis at udbyde opgaver på Amino, det er det ikke de fleste andre steder.
Der hvor vi tjener penge, er at freelancere skal være Plus medlemmer hvis de vil byde på mere end 1 opgave pr. uge.
Det er da gratis på http://freelancer.com/ at udbyde en opgave? Kan ikke lige umiddelbart se nogen hvor det koster noget, som er relevante når man har sider som freelancer.com, guru.com og lign.. Dertil er der en hvis form for sikkerhed i forhold til at man kan betale sine freelancere i milestones og først når udbyder er tilfreds med det der skal laves..
Kig igen, det koster penge at lave et udbud på freelancer.com
Citat fra freelancer: For projekter med fast pris, er gebyret fastsat på det tidspunkt projektet, som du har tildelt freelanceren, er blevet accepteret. - Så man betaler altså ikke noget før projektet er accepteret.
Citat fra freelancer: Du kan annullere projektet fra dit instrumentbræt til enhver tid indenfor syv (7) dage efter at projektet er blevet accepteret og få gebyret fuldt ud refunderet.
Martin Thorborg:
men det tror jeg udbyder er lidt ligeglad med ;-)
Det ved jeg ikke.. Jeg tror at det sker hver dag at folk betaler for ydelser og forventer at få leveret det de skal - men modtager aldrig noget. Det kan skyldes alt muligt.. At freelanceren ikke kunne fuldføre opgaven alligevel og går under jorden.. At freelanceren bare er en gemen snyder.. Eller at freelanceren driver en virksomhed der måske går konkurs - who knows?
Men uanset hvad tilfældet skulle være - så mister man ikke sine penge på Freelancer - og tror der er mange der er villige til at betale eksempelvis 30kr for at deres 1000kr ikke forsvinder i lommen på en man aldrig får noget fra?