Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af parfumer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der nogen der kender (helst danske) grossister af parfumer der yder dropshipping?

Jeg er kommet så langt, at jeg ved det er dét jeg vil sælge på min kommende webshop. Og som en "sikker start" kunne jeg jeg godt tænke mig at benytte dropshipping. Dog senere supplere op med et varelager, hvis alt går godt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:44

Jeg kan tilbyde dig dropshipping på LR-produkter. LR er ment til personligt salg, men du må gerne sælge dem i din webshop.

LR tilbyder ikke dropshipping, men jeg sender gerne fra mit lager (er ikke komplet endnu).

Du kan også blive oprettet som forhandler hos LR og bestille produkterne direkte fra LR.

Avancen er ca. 30% på alle produkter. Der ud over er der bonusordninger til forhandlere.

Du kan se varerne i katalogerne: http://www.lrworld.com/dk/produkter/produktkatalog/ 

Du kan kontakte mig på info@lrhansen.dk og telefon 53 83 93 97

Tilmeldt 29. Aug 13
Skrevet kl. 01:26

Hej Karsten,

Kommer du til at kunne skaffe de helt kendte mærker som D&G, Chanel og Clean etc. ?

Det er hovedsagligt dem jeg har tænkt mig at forhandle på webshoppen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:37

Nej, det jeg kan tilbyde dig i første omgang som dropshipping er LR produkter.

Hvis det skal være de mere kendte mærker, er minimumsordren er 5000 kr. ekskl. moms og leveringstiden ca. en uge, da varerne befinder sig i sydeuropa. Avancen er lidt højere i forhold til vejledende priser, men jeg kan ikke tilbyde dropshipping på disse produkter.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:43

Hvis du vil sælge de kendte brands indenfor parfumer, så er der ingen penge i dropshipping. Ihvertfald ik, hvis du vil have en bare nogenlunde konkurrencedygtig pris...

Så er du ik klar til at gå all in med varelager, så bør du finde nogle andre produkter at satse på... Det er bare et godt råd...

Tilmeldt 29. Aug 13
Skrevet kl. 10:16

I første omgang behøver jeg ikke at tjene noget som helst ;-) Regner på forhånd med underskud i starten, men kan da godt se det, hvis der ikke findes nogen der gør sig i de kendte mærker. Så må jeg jo bare bestille igennem de sider jeg selv allerede har i baghovedet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)