Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger, Partner + Kapital

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Først lidt om mig selv: 

Mit navn er Osama Cetinkaya, Jeg er bosat i Taastrup, og er 13 år gammel. 

Jeg er ejer af 2 virksomheder, Nicedeal.dk (Havde allerede omsat for gode 14 560 kroner på den første uge), Gymform.dk ( Under Opbygning) 

Jeg søger en partner til et helt nyt projekt, Når jeg skriver nyt, betyder det at ingen er igang med projektet. 

Jeg vil helst ikke skrive mere om det, da jeg er bange for at det bliver taget af mig eller noget i den stil!

Det jeg søger i en partner: 

- Har lysten til iværksætteri!

- Har 15-20 timer om ugen  til projektet! 

- Har et godt starts kapital (Mindst 30 000 kroner)

- Over 25 år ! 
-----------------------------------------------------------

Er du interesseret i et høre mere, Så skriv en besked til mig over amino 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske er det bare mig, men hvorfor holder du ikke fokus på dine andre projekter? Jeg ville helst ikke være en del af et projekt, hvor jeg ved at den partner jeg har - også driver to andre virksomheder samt virker til, at hoppe fra det ene projekt til det andet.

Desuden, så er 14.560 kr. ikke imponerende - medmindre du har har 0 kr. i udgifter.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

KennM

Det var da godtnok et negativt indlæg du kom med her...

En 14-årig knægt der kan lave en forretning, der kan indtjene penge, er da vildt flot!

Og - hvis målet var at tjene 732,- kroner - så er en indtjening på mere end 14.000,- (på en uge) da helt fantastisk... Kan du præstere en virksomhed der kaster 56.000,- af sig om måneden - og havde du iøvrigt kunnet gøre det da du var 14?

At være iværksætter, betyder i bund og grund, at du har en række ideer - og en enkelt eller flere - eller allesammen - fører du ud i livet. Nogen fungerer - andre virker ikke - men du er drevet af din lyst til at bygge noget op. Og når noget kører - så kaster du dig over nye projekter. Det betyder ikke dermed, at de gamle projekter løber ud i sandet....

Man kunne jo ansætte en medarbejder til at drifte firmaet videre...

Der er jo ret beset - ingen af os der ved om den unge gut hopper fra det ene projekt til det andet.

Så - se dog at finde optimismen frem - frem for den fremherskende pessimisme, som hører mest hjemme på Ekstra Bladets debatsider...

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 18:13

Er enig med emballadøren mht. Til Kennm, meget kedelig indgangsvinkel mod en knægt på 14 år. Derimod synes jeg det er godt klaret.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 18:28

Jamen jeg beklager da mange gange, at mit råd omkring at holde fokus på hans nuværende projekter ses som værende negativt! Havde han været 35 år, så havde I sagt det samme - men fordi drengen er 13 år, så skal der bare klappes på skuldre og high-fives?

Jeg synes det er godt gået af knægten, men derfor er der vel intet galt i mit råd - hold fokus på det nuværende, få langt bedre omsætning og bliv verdensmester indenfor hans felt!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:58

Jeg ved ikke rigtig med dig, men jeg er 13 år og jeg synes jeg har klaret det fint  med omsætningen og indtjeningen, Eller tak til jer andre, tusind tak ! 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 20:03

Og det er der ingen der siger, at du ikke har - siger blot til dig, at jeg synes du skal holde fokus på de projekter du har og gøre den endnu bedre.. Når du spreder dig udover for meget, så går det tit galt!

Men håber da for dig, at du kan skabe en succes en dag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23

Hvordan har du tænkt dig at et sådant partnerskab skal føres ud i livet ?

Der kan ikke laves nogen juridisk bindende aftaler med dig? Hvad firmaform har du tænkt dig?

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:38
Hej Osama
Super flot gået. Det starter da super godt.
Med hensyn til investor er det meget frisk at søge her, men med lidt tålmodighed kunne du måske spare pengene op på dine igangværende projekter og så udskyde dit nye projekt lidt. Det er sundt at lære og spare op og når det ikke drejer sig om mere så er jeg sikker på at du nok skal få pengene skrabet sammen.
Good luck med iværksætteriet.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)