Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor får jeg den bedste webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte selvstændigt, men da jeg ikke er så teknisk anlagt har jeg gået og leget lidt med enten shopify og prestashop..... men hvilken en er den bedste. 

Det er udelukkende til et mindre produkt lager.... så der er måske 4-5 produkter i fokus.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 09:11

Hvis du måske har erfaring med Wordpress kan du også se på woocommerce, er ret nemt at gå til med sådan en lille shop - Ellers havde jeg nok taget Prestashop.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. Sep 13
Skrevet kl. 09:13

Det skal bare være enkelt og simplet og uden den store månedlige udgift

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 09:14

Uanset om du fx vælger Prestashop eller Woocommerce kommer der ikke de store udgifter ... Et lille webhotel koster vel ~10 kr om måneden, og så et pænt tema til et af dem fra Themeforest til billige penge, så er du ret langt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. Sep 13
Skrevet kl. 09:20

har bare ingen erfaring med wordpress

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 09:25

Shopify, wordpress, woocommerce, magento :) Ingen af dem er bedre end andre, hvis du ikke ved hvad du bevæger dig ud i.

Det handler ikke om hvilken shopløsning du benytter, men evnen til at skabe et resultat med det du benytter.

Hvis du ikke har den store tekniske indsigt, så brug din tid på andre dele af din forretning og hold din fokus på det, og så lad andre lave en shop til dig, der passer til din målgruppe.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:43

Jeg er selv stor tilhænger af Magento, såfremt du ikke er særlig teknisk og gerne vil hurtig igang er prestashop virkelig nemt, og du burde være rimelig godt flyvende hvis du afsætter én dag til at sætte dig ind i det. Sørg nu for at få lavet en ordenligt shop, det er grundlaget for at du får en god forretning. 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 10:47

Jeg følger lige op med spørgsmålet:

Hvilken løsning er bedst, når man gerne vil have, at hele shoppen er på dansk? I hvert fald frontend.

Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 10:52

Tja, det burde de fleste løsninger jo være, hvis de ellers er sat rigtigt op - så man slipper for at se på indkøbskurve der hedder "Shopping Cart" :)

Både Magento og Presta har finde sproglag til dansk, men hvis der installeres themes uden viden om kildekoden, så kan noget af det nemt havne på udenbys :)

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:52

Hvis du ikke er til det tekniske der følger med en OpenSource platform og blot vil koncentrere dig om at sælge varer, kunne du overveje en standard løsning, som f.eks. ScanNet Webshop2 eller lign.
Det jeg vil anbefale dig at gøre under alle omstændigheder er, at prøve et eller flere systemer, inden du vælger for at se om de funktioner du har behov for er der og om du synes det er nemt at arbejde med. Hos de fleste udbydere kan du få oprette en gratis demo af, hvor du har mulighed for at afprøve dem.

For god ordens skyld vil jeg blot fortælle at jeg arbejder med ovenstående shopsystem, så ja, jeg er lidt farvet :)

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)