Jeg er ved at starte selvstændigt, men da jeg ikke er så teknisk anlagt har jeg gået og leget lidt med enten shopify og prestashop..... men hvilken en er den bedste.
Det er udelukkende til et mindre produkt lager.... så der er måske 4-5 produkter i fokus.
Hvis du måske har erfaring med Wordpress kan du også se på woocommerce, er ret nemt at gå til med sådan en lille shop - Ellers havde jeg nok taget Prestashop.
Uanset om du fx vælger Prestashop eller Woocommerce kommer der ikke de store udgifter ... Et lille webhotel koster vel ~10 kr om måneden, og så et pænt tema til et af dem fra Themeforest til billige penge, så er du ret langt.
Shopify, wordpress, woocommerce, magento :) Ingen af dem er bedre end andre, hvis du ikke ved hvad du bevæger dig ud i.
Det handler ikke om hvilken shopløsning du benytter, men evnen til at skabe et resultat med det du benytter.
Hvis du ikke har den store tekniske indsigt, så brug din tid på andre dele af din forretning og hold din fokus på det, og så lad andre lave en shop til dig, der passer til din målgruppe.
Jeg er selv stor tilhænger af Magento, såfremt du ikke er særlig teknisk og gerne vil hurtig igang er prestashop virkelig nemt, og du burde være rimelig godt flyvende hvis du afsætter én dag til at sætte dig ind i det. Sørg nu for at få lavet en ordenligt shop, det er grundlaget for at du får en god forretning.
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Tja, det burde de fleste løsninger jo være, hvis de ellers er sat rigtigt op - så man slipper for at se på indkøbskurve der hedder "Shopping Cart" :)
Både Magento og Presta har finde sproglag til dansk, men hvis der installeres themes uden viden om kildekoden, så kan noget af det nemt havne på udenbys :)
Hvis du ikke er til det tekniske der følger med en OpenSource platform og blot vil koncentrere dig om at sælge varer, kunne du overveje en standard løsning, som f.eks. ScanNet Webshop2 eller lign. Det jeg vil anbefale dig at gøre under alle omstændigheder er, at prøve et eller flere systemer, inden du vælger for at se om de funktioner du har behov for er der og om du synes det er nemt at arbejde med. Hos de fleste udbydere kan du få oprette en gratis demo af, hvor du har mulighed for at afprøve dem.
For god ordens skyld vil jeg blot fortælle at jeg arbejder med ovenstående shopsystem, så ja, jeg er lidt farvet :)