Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan overdrager jeg min Adwords konto til en ny ejer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har brugt Google Adwords på min webshop i nogle år. Nu har jeg solgt shoppen. Jeg vil gerne overføre Adwords kontoen til den nye ejer. Men alle mine øvrige Google produkter ligger på samme konto (kalender, gmail osv). De skal IKKE overføres.
Hvordan overfører jeg alene Adwords kontoen til den nye ejer? På forhånd mange tak for svarSmile

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 06:12

Der er 2 muligheder. Den ene er at skifte Google kontoen til log ind ud, men hvis du gør dette så husk også lige at få fjernet evt. kreditkort mv., inden du overgiver kontoen til en anden, så de ikke kan bruge dine oplysninger. Se guide her for hvordan du gør det!

Noget andet du kan gøre, og såfremt din køber ikke har noget imod det, er at foreslå køberen at denne laver en ny AdWords konto og at du sender en backup af din nuværende AdWords konto til køber. Derefter kan køber uploade din backup til sin nye AdWords konto. Dette kan gøres hurtigt og let via AdWords Editor. Eneste ulempe er noget mistet historik for køber, men såfremt kontoen er godt sat op vil det formentlig ikke påvirke kvaliteten af kontoen i større grad.

Sig endelig til hvis du/I har brug for yderligere assistance til at udføre det Geeked

Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:02

Tak for det.

Mulighed 2 har jeg prøvet. Men der bliver prisen for annoncerne langt dyrere end på den oprindelige konto. Som om at Google gíver rabat på eksisterende konti, men ikke på nye.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)