Hej allesammen! Nogen herinde der kender et godt sted at lave en rimelig billig, men stadig god funktionel hjemmeside, hvor det kan lade sig gøre, at kunderne kan betale med kreditkort? |
Valg af webshop system
er det rigtig webshop, du skal have, eller det nogle service ydelser du yder man skal betale for? For en webshop, kan du bruge presta shop, evt, hostet via Mebox det er en rigtig god og billig løsning. eller find en billig host og lav en hjemmeside i word press. ? |
- Domæne + webhotel ved Unoeuro - Installere Wordpress - Installere Woocommerce - Køb lækkert theme ved themeforest.net - Evt logo fra Fiverr.com Dette her kunne være et bud på at få en lækker hjemmeside der er billig og nem for de fleste at sætte op. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
okay.. Men som henrik skriver, er også en rigtig god løsning. men presta shop og også nemt at sætte op. |
Der findes gode alternativer ved de større virksomheder, som står bag software, som bliver brugt på de fleste webshops rundt i verden. F.eks. Alternativt vil jeg anbefale Henrik Kristensens fremgangsmåde, men muligvis udskifte wordpress med Magento. |
1) Definer venligst rimelig billigt - Budget mæssigt 2) Bare to lille råd og ulemper ved at vælge themeforest.net og fiverr.com herfra. Pas på med at købe themes fra http://themeforest.net - Der er bestemt rigtig mange fede temaer... Men: Køber man et tema derinde fra, er det oftest fyldt med alt muligt skrammel, end det man egentlig skal bruge.
Henrik - Hvorfor outsource til udlandet ?? Storm97 skal være opmærksom på flere faktorer heriblandt kommunikationen, samt at han ikke kan være sikker på hvilken kvalitet der bliver udført!? Faktisk, kan du være heldig at finde den dansk grafisk designer med relevant erfaring, der kan hjælpe dig med at designe dit logo, kommende shop samt hvad du ellers skulle have brug for, til fair og konkurrencedygte priser. Ser frem til at høre fra dig, og hav en rigtig god weekend. Venlig hilsen |
Har selv købt en del derinde + der sidder rigtige mange her på Amino der bruger temaer derfra, og har endnu ikke læst en tråd hvor der er kritik af dem. - Hvilket skrammel mener du at de indeholder der vil genere den alm bruger ?
For at få råd til at komme igang hvis ens budget er meget lille Jeg vil hellere få startet nogle ting op, og når det kører og pengene er til det, så stræber jeg efter at bruge danskere til at forbedre disse ting. - Fiverr er bestemt af varierende kvalitet, men har nu ikke oplevet nogle have direkte dårlig erfaring med themeforest, så ser ikke grund til ikke at anbefale dem. Er budgettet højere så helt super at der kan blive råd til design fra bunden, men generelt kommer man trods alt ikke langt for ~250 kr herhjemme, som et fint theme koster der. Men helt bestemt også kig efter tilbud her på Amino, skal selv have lavet et facebook design der blev tilbudt herinde til fx 200 kr osv, og så foretrækker jeg uden tvivl en dansker bagved. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
|
SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com