Det har du ret i, men det bunder i, at vi synes FB er ude på et totalt sidespor med den kommentar. For man skriver heller ik i hvert indlæg en afsluttende tekst om, at indlæggets indhold ik er synspunkter eller holdninger fra FB, eller at det reelt intet har med FB at gøre... Jeg er sikker på, at det er et eller andet amerikansk lovgivning, som gør det nødvendigt, men hvofor skal alle rationelle mennesker straffes for det? |
Fashion-Seller:Ronnie Pedersen:Fashion-Seller:Du kunne læse dette indlæg fra forbrugerombudsmanden. Det kommer godt omkring.
Her er Facebooks regler forklaret meget godt og simpelt. Læs her.
Dette er en konkurrence fra os, som den f.eks kunne se ud ifølge de nye FB regler...
Hej Fashion-Seller.
Fin konkurrence som i har, men efter hvad jeg kan læse mig til på Jeres link med Facebooks regler og det som Jonas skrev til mig, så mangler i en ting i Jeres konkurrence tekst, nemlig (Denne konkurrence er hverken sponsoreret af eller lavet i samarbejde med Facebook.) ?
Det har du ret i, men det bunder i, at vi synes FB er ude på et totalt sidespor med den kommentar. For man skriver heller ik i hvert indlæg en afsluttende tekst om, at indlæggets indhold ik er synspunkter eller holdninger fra FB, eller at det reelt intet har med FB at gøre... Jeg er sikker på, at det er et eller andet amerikansk lovgivning, som gør det nødvendigt, men hvofor skal alle rationelle mennesker straffes for det?
Nej du har nok ret, men jeg tør ikke andet end at skrive det de siger, for det ville være en katastrofe hvis de lukker min konkurrence, Jeg har en gamle konkurrent fra min tidligere, som vil gøre ALT for at få den lukket og finde ting som han kan melde mig for , og så må jeg jo heller være på den sikker side