Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opret firma i Dubai

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

- Hvis man nu har et firma man gerne vil opret i Dubai, så man kan flytte der ned, hvordan forgår det så?

tak på forhånd!

Vh. Rasmus

Fra Dubai
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus! Jeg bor i Dubai og har tit overvejet at starte et firma hernede. Dog er det droppet igen. 

Jeg ved, der er MANGE selvstændige hernede, og hvis du søger svar, så spørg i Facebook gruppen Dansker i Dubai - gerne med nogle flere detaljer.

- Er det et eksisterende, dansk firma, som du vil flytte? 
- Hvilken type firma er det? 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Rasmus, Jeg bor og arbejder i Dubai. Jeg har eget firma og er partner i andre firmaer. Et af firmaerne er et one-stop-advokat hus, hvor vi laver alt fra opsætning af firmer, bank konti, visa, men også alt andet indenfor kommercielt og privat ret.

Hvis din ide er god, så kunne vi snakke om at du lagde dine aktiviteter ind i mit firma. Hvis du vil have dit eget firma og bare rådgivning, så kan jeg hjælpe dig med at sætte firma op.

Lad endelig høre.

Jakob

Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Hvad hedder dit firma ??

Jeg er i Dubai nu, og har planer at starte her.

mvh

H. Hadid

Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Hadid,

Jeg er tilbage d. 03.01.2014. Mit eget firma hedder Seed Capital, men jeg arbejder sammen med et firma der hedder Prime, hvor jeg er igang med at sætte business center op samt flere relaterede firmaer, så vi kan tilbyde en one stop løsning.

Lad os mødes når jeg er tilbage, så kan vi kigge nærmere på hvad det er du har behov for og så vil jeg hjælpe dig så meget som jeg kan.

Jeg ønsker dig en rigtig god Jul, samt et godt nytår og så håber jeg at få fornøjelsen af at mødes med dig i Januar.

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg skriver til dig da jeg har læst dit indlæg eller svar på amino.

Jeg søger efter nogen der har brug for en som mig i Dubai da jeg gerne vil væk fra Danmark " jantelov" jeg har et telemarketig firma naga-land.dk som jeg helst ville kunne køre fra dubai samt har igennem mange år arbejdet med og hjælpe firma med forskellige ting hvor en virksomhed er ved og gå galt hvad man kan for det ikke Gør det og hvis det går galt hjælpe på den anden side således man kan køre virksomheden videre

Mvh michael
min mail er salg@naga-land.dk

Fra Odense
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, spændende tråd her, følger lige med.

Hvad er mulighederne for at få job i Dubai, hvor ens profession er salg/kundeservice osv.
Kender i nogle sites, hvor man kan søge jobs el. danske virksomheder, der søger danske medarbejdere??
 

www.eventyrvin.dk - Udsøgte vine, kaffe og teer, af høj kvalitet til en fornuftig pris. 
 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare søg på nettet efter dit svar ;-) Der er masser der beskriver det rigtigt godt.

Tilmeldt 17. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob. 

Kan godt se at tråden er gammel, men forsøger nu alligevel. 

Jeg sidder og overvejer at åbne firma i Dubai. Firmaet ønsker jeg at bruge til boligudlejning. Altså tænker jeg at købe en eller to studios og derefter leje dem ud. 

Jeg har dog en række spørgsmål og uklare punkter. 

Hvis jeg opretter anonymt firma hernede i Dubai/UAE og derefter skal overføre pengene fra min danske konto til firmaets konto - hvordan kan dette gøres? Og ligeledes tror du skat eller andet vil finde mistanke ved at en større sjat penge pludselig mangler?

Ligeledes ved eventuelt salg af boligerne i fremtiden.. pengene vil selvfølgelig gå ind på det anonyme firma, men hvis jeg så ønsker at få dem tilbage i 'Danmark' (altså tilbage på dansk konto - til fx køb af hus i dk eller andet).. hvordan sikrer jeg i fremtiden at jeg får pengene først fra firmaet og tilbage til mig selv? Kan det gøres skattefrit eller er man nødt til at oplyse til SKAT ? og ligeledes hvis det skal oplyses er det så kun overskuddet ved salg af bolig man betaler skat af eller er det hele beløbet? 

På forhånd tusind tak! 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)