Til trådstarter - hvis din følelse er at servere i danmark er det rigtige, så skal du tage danske servere - det ser ud til det altid vil være en diskusion om hvad der er forkert eller rigtigt, men vi kan ihvertfald levere en god service, og hurtige servere.
https://support.google.com/webmasters/answer/62399?hl=en "If an international domain (.com, .org, .eu, etc) has been used, we'll rely on several signals, including IP address, location information on the page, links to the page, and any relevant information from Google Places. If you change hosting provider for a country domain, there should be no impact. If you change the hosting provider of an international domain to a provider in another country, we recommend using Webmaster Tools to tell us which country your site should be associated with."
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Dvs at når du siger at det er lige gyldigt om en server står i danmark eller udlandet er du ikke farvet af at alle dine servere står i Holland
Nej Lars,
Jeg siger det fordi det står på googles support side :P Men det glemte du at læse :) Og hvis folk mener det har betydning, så har de jo opfyldt alle de andre ting der hænger lavt i SEO træet ;)
Tja - hvis der er noget at klage over. Jeg har givet dig 1 stjerne, fordi jeg mente dit indlæg stod til dette. Jeg har sagt det der står på support.google.com, hvilket jeg egentligt regner med er det der er mest gyldigt. Vi kan jo ikke gøre det meget anderledes end hvad de skriver på deres egen side.
Hav en helt fantastisk aften