Jeg søger ganske enkelt en god og billig webhotel for mine domæner. Primært DK og enkelt .com forventer let og brugervenlig menu. Har hørt man skal gå efter Servere der befinder sig i DK hvis man har DK domæner, da det er bedre for SEO og kommer som regl frem i google søgniner osv.... er dette korrekt ?
Håber i kan hjælpe mig med nogle gode anbefalinger.. tænker lidt Meebox, måske?
ps. beklager hvis jeg har oprettet i forkertrum
Prøv vores hjemmelavede kageopskrifter i dag www.opskrifterpåkager.dk Hundredvis af lækre og nemme opskrifter.
Jeg søger ganske enkelt en god og billig webhotel for mine domæner. Primært DK og enkelt .com forventer let og brugervenlig menu. Har hørt man skal gå efter Servere der befinder sig i DK hvis man har DK domæner, da det er bedre for SEO og kommer som regl frem i google søgniner osv.... er dette korrekt ?
Håber i kan hjælpe mig med nogle gode anbefalinger.. tænker lidt Meebox, måske?
ps. beklager hvis jeg har oprettet i forkertrum
Det kan du få af os! Og du får det endda en måned gratis, hvis du vælger vores små hoteller :) Og ja, det har bestemt indflydelse på seo, hvor webserveren befinder sig :) Du kan eventuelt chatte med os, eller ringe til os hvis du har spørgsmål
Har hørt man skal gå efter Servere der befinder sig i DK hvis man har DK domæner, da det er bedre for SEO og kommer som regl frem i google søgniner osv.... er dette korrekt ?
Dette er ikke korrekt, har du et .dk domæne ved google at dine side henvender sig til Danmark.
Har du et .com, kan du fortælle google at det henvender sig til Danmark :) Selvom du hoster i et andet land, det har ingen betydning. Og ja - alle i 'SEO eksperter' må gerne brokke jer :) Men jeg giver jer ikke ret, og det gør google heller ikke ;)
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Har du et .com, kan du fortælle google at det henvender sig til Danmark :) Selvom du hoster i et andet land, det har ingen betydning. Og ja - alle i 'SEO eksperter' må gerne brokke jer :) Men jeg giver jer ikke ret, og det gør google heller ikke ;)
Ikke brok, blot lidt fakta om hvorfor det er skidt:
1. Google flår dig og din pagerank istykker hvis du har dobbelt eksponere dit indhold på 2 forskellige domæner!! 2. Søge resultater med forskellige resultater på samme produkt, men vist på forskellige domæner, skaber forvirring for crawleren! 3. Og så lige et par andre ting jeg ikke kan huske :)