Ikke ret meget. Jeg tror ikke samfundet vinder meget ved protektionisme, om end det er langt bedre hvis det er den enkelte der har synspunktet køb dansk, end hvis det er lovgiverne der styre den slags
Jeg tror det er mere fornemmelsen af at, B&O for pokker det er jo dansk - altså selve fornemmelsen dansk kan jeg i mange sammenhæng godt lide, og så er det ikke så meget prisen den har styret mig til eller fra.
Venlig hilsen John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det er jo meget personligt og individuelt og hænger vel uløseligt sammen med ens samfundssyn i almindelighed.
Jeg (personligt) handler konsekvent så meget som muligt så lokalt som muligt, hvilket bl.a. kommer den lille købmand og et par gårdbutikker til gode. Skulle jeg få lyst til at købe den nye med Cecilia Bartoli (opera), ville jeg end ikke overveje at søge efter billigste pris på nettet. Jeg ville gå ind i en velassorteret forretning, hvor jeg kunne få en personlig betjening, få en snak om den seneste udvikling og pladenyhederne på det klassiske marked, samt liiiige browse hylderne for at se om der skulle være noget interessant OG jeg vil med fryd gå der fra med en CD til 149,50.