Hej,
Lige lidt småinput:
Det første der slår mig når jeg kommer ind på forsiden er, at teksten i det billede du har lagt som velkomst er ret svær at læse. Desuden vil det være en god ide ikke at bruge billeder til tekst (søgemaskiner kan ikke læse hvad der står i et billede).
På produktoversigten skal man lige undersøge en ekstra gang hvornår det ene produkt slutter og det næste starter, der er mangler lidt en klar grafisk markering.
Hvis du har flere sider med produkter (Side 1, 2 osv...) Skal linket til næste side være tydeligt. Ellers får du aldrig solgt noget fra side 2.
Dankortlogo'et ser sjovt ud. (Det gør mig utryg når den slags ting ikke er som det "bør" være)
På din bestillingsside står der "Copy billing info" på en knap og "Submit", mens alt andet er på dansk.
Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener der står i reglerne at man skal markere at man accepterer handelsbetingelserne. Altså at man krydser af i en boks - jeg ved ikke om det er nok bare at skrive at ved tryk på fortsæt accepterer man dem?
Menuen i venstre side bliver meget lang - måske kunne nogle af de funktioner i har der rykkes andre steder hen?
Jeg kan ikke finde: CVR nummer, adresse og telefonnummer til jer - de SKAL stå der. Jeg ville ydermere aldrig handle et sted hvor jeg ikke kunne se hvem jeg handlede med.
Jeg kan meget godt lide det grafiske udtryk i har på siden: Synes i har ramt den rigtige "kaffestemning" 
Mvh.
Mathias