Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forskel på søgemaskiner

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:36

Kunsten består i at gå lige dér, hvor du ikke fornærmer nogen af søgemaskinerne - men gør det så godt som muligt for dem alle. Som verden ser ud i dag, er det Google, der er altdominerende i vores del af verden. Men ingen kender morgendagen.. Og at arbejde ensidigt mod én søgemaskine er en kortsigtet strategi, der kan blive dyr.

Overordnet set er det rigtigt, at gør du det godt for Google, gør du det også godt for "de andre".

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 21:26

Jeg er ikke enig i at keywords ikke betyder noget for Google - og især hvis man både kigger på quality score adwords og en rød trå for dokumenterne.

Jeg vil stadig råde folk til at kigge på deres keywords og sammenhængen med resten af dokumenet ... nej det er ikke noget der får det til at eksplodere i ranking men som med så mange andre ting i søgemaskineoptimering er det de små ting der tæller.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:22

Hej Karsten.

Jeg har læst hele den fine artikel, som Brian gjorde opmærksom på. Tak for det, Brian.

Med udgangspunkt i artiklen, hvad er det så, du oplever anderledes end artiklens forfatter?

Han har jo spicifikt testet det (skønt når folk tager sig sammen til at gøre tingene ordentligt Smile)

Hvis du har testet det og er kommet til et andet resultat, så er det da interessant.

Venlig hilsen,
Christian

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Skrevet kl. 08:46

Hej Christian

Jeg har erfaringer med at den gennemsnitlige position i adwords forbedres alene efter at der er tilføjet de rigitge keywords - så i min lille verden er jeg overbevist om at ADBOT kigger efter dem ... især hvis man ligger tyngden så der ikke er nogen overflødige. Således har jeg på et par store kampagner (2-3000 kr. pr. dag) hævet positioneringerne for de samme penge.

Når vi snakker organisk seo er det de berømte mange bække små .. her har jeg lige afsluttet et projekt hvor på sitet var lige omkring 600 sider uden keywords - det første vi gjorde var at ændre headers så der var match mellem keywords og descriptions i databasen ... ved en fej fik programmøren launchet det før vi havde rettet titellinier  og interne links - men alene på disse rettelser oplevede vi forbedringer. 

Som jeg ser artiklen går den ikke i dybden med hvor højt man ranker før og efter brug af keywords?

Nu kan jeg jo ikke gå ud i offentligheden med kundernes data - men jeg vil gerne pege på at jeg tror på at keywords forsat er en del af helheden for hvordan dokumenter skal struktureres ... måske tager jeg fejl ... måske gør jeg ikke Wink

Det kunne være interessant at høre de andre seo-folk herinde hvad de mener

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Skrevet kl. 08:47

Hej Christian

Jeg har erfaringer med at den gennemsnitlige position i adwords forbedres alene efter at der er tilføjet de rigitge keywords - så i min lille verden er jeg overbevist om at ADBOT kigger efter dem ... især hvis man ligger tyngden så der ikke er nogen overflødige. Således har jeg på et par store kampagner (2-3000 kr. pr. dag) hævet positioneringerne for de samme penge.

Når vi snakker organisk seo er det de berømte mange bække små .. her har jeg lige afsluttet et projekt hvor på sitet var lige omkring 600 sider uden keywords - det første vi gjorde var at ændre headers så der var match mellem keywords og descriptions i databasen ... ved en fej fik programmøren launchet det før vi havde rettet titellinier  og interne links - men alene på disse rettelser oplevede vi forbedringer. 

Som jeg ser artiklen går den ikke i dybden med hvor højt man ranker før og efter brug af keywords?

Nu kan jeg jo ikke gå ud i offentligheden med kundernes data - men jeg vil gerne pege på at jeg tror på at keywords forsat er en del af helheden for hvordan dokumenter skal struktureres ... måske tager jeg fejl ... måske gør jeg ikke Wink

Det kunne være interessant at høre de andre seo-folk herinde hvad de mener

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:16

Karsten Nygaard:

Interessant iagttagelse, jeg har ikke tidligere lagt ret meget (læs:intet) i keywords tagget, men jeg har da et par enkelte sider der ligger og roder på position 10-12 og dem vil jeg da lige teste lidt på og se om jeg kan få dem fast i top 10.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:51

Det lyder godt, Oxkjær.

Det er rigtig fine cases du kan bruge, når de ligger lige der, hvor de er.

Jeg glæder mig til at høre resultatet Smile

Venlig hilsen, Christian 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 09:57

Jeg vil bakke Karsten op omkring at meta tags stadig skal tages i brug. Jeg har dog ikke testet det endnu - men vi kan da lave en fælles test på det?

Tilbage til Marlenes spørgsmål, så er der forskel på søgemaskinerne - f.eks. ranker Live hovedsageligt efter sidens optimering, hvorimod Pagerank også spiller ind i Google. Så som de andre siger - så optimer dig godt til Google, og de andre følger med - for det meste.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NickN:

Jeg vil bakke Karsten op omkring at meta tags stadig skal tages i brug. Jeg har dog ikke testet det endnu - men vi kan da lave en fælles test på det?

Jeg bruger skam selv meta-tags, det er blot keywords tagget jeg ikke tidligere har gjort noget ud af, kun description.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)