Hvem ønsker at byde ind på design og opbygning af en webside til efterskole? Det kræver en webdesigner/bygger, der i stand til at udarbejde et design ud fra nogle samtaler og et eksisterende brochuremateriale.
Webstedets bærende element skal være den løbende udskiftning af historier, statisk materiale er sekundært men nøvendigt
Webstedet skal kunne vedligeholdes af brugere med almindelig IT-erfaring
Indholdsdelen skal indeholde workflow-styring med skribenter og godkendende redaktion.
Det skal indeholde et gallery og et forum til kontakt med tidligere elever.
Jeg er godt klar over at tilbudsgivere ikke lige laver et forslag, men jeg vil gerne have eksempler på tidligere opgaver som indeholder elementer, du ser som relevante. Det er nok den bedste måde jeg kan vurdere om den 'grafisk tone' harmonere med vores ønsker.
Og så vil jeg naturligvis gerne have et bud på prisen - men jeg er ikke på jagt efter studenter-tilbud! kun et foreløbigt prisoverslag til vores budgettering.
Vil nogen vide mere (eller afgive deres bud i det skjulte), er de velkomne til at kontakte mig på ellegaard@eid.dk
Det drejer sig om hele opgaven. Jeg havde gerne gjort det selv, men da jeg sidder i bestyrelsen må jeg ikke lave den slags for dem på grund af stramninger i loven forårsaget af balladen om Tvind...
På baggrund af de mindre uddybende oplysninger, vil jeg komme med et skud i omegnen af 8-10.000. Kontakt os gerne på sales (at) newravio.com for mere info.
Da efterskolers bestyrelser ikke er verdens hurtigste beslutningstagere er der stadig mulighed for at komme med et bud på opgaven - eller spørge om noget mere specifikt.
Ja M4M laver en del til skoleverdnen. Bl.a. Minihøjskolen, Jægergården Efterskole samt to andre skoler er snart på plads. Derudover udgiver vi www.uddannelseskataloget.dk både i paper udgave og online.
Hvis du er intresseret kommer jeg gerne til Aalborg og præsentere det vi hidtil har lavet for uddannelsessteder. På www.M4M.dk s hjemmeside har vi en sektion hvor vi beskriver vores koncept: Uddannelsesreklame.