Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed og overskuelig?????

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense M
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Billige-kaffekapsler Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har onlinebutikken http://www.billige-kaffekapsler.dk/

Mit mål er at optimere konverteringsraten på siden da vi har et fint antal besøgende

Er der nogle ting som falder den skarpe internetbruger i øjnene, som burde ændres.? 

Her tænker jeg på: opbygning, placering af menuer, og den generelle brugervenlighed. Der er sikkert også noget andet som kunne være bedre.

Virker menu punkterne over til venstre tydelige nok, eller kunne man ændre eller gøre skriftypen større?

Betalingssiden er lavet som one page checkout, men vi har pt. ikke på således man kan logge ind, men kun lave en "hurtig handel" er det vigtigt?

Ser meget frem til en positiv dialog og noget feedback fra alle jer Amino brugere. 

Med venlig hilsen

Søren

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg synes din side fungerer rigtigt fint. Den er overskuelig, og hvis du spørger mig, så er det fint kun at have "hurtig handel"

Hvis man skal finde en lille ting at sætte en finger på, så må det være at billeder og tekst der løbende skifter på forsiden ikke står rigtigt skarpt. Det er som om de er indscannede? Men det er detaljer.

Eftersom jeres varer er noget man anvender løbende ville jeg overveje et tiltag for at holde fast i kunderne. Noget med at der medfølger rabatkode til næste køb eller noget lignende. Så kan I måske få flere faste brugere, og de bliver loyale og falder ikke for gode kapseltilbud i Bilka mv.

Held og lykke

Caroline

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)