Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dankort gebyrer.... må man tage det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

jeg ejer og driver www.altimobiler.dk hvor jeg tilbyder dankort betaling, mastercard osv. via epay og paypal betaling.

jeg støder ind i mellem på sider der tager gebyr for at man betaler med det ene og det andet kort eller betalingsform... men synes jeg har hørt man ikke må det...

så mit spørgsmål er :

må jeg tage et gebyr når folk betaler med kort (visa, mastercard og lignende)?

og må jeg tage et gebyr når folk bruger paypal som betalings middel?

jeg vil selvfølgelig ikke tage mere i gebyr end jeg bliver opkrævet når folk bruger den ene eller den anden betalingsform. så det er ikke for at tjene ekstra men bare for at det ikke koster mig noget....

hvis jeg må er det ikke et debat indlæg om det er en god ide eller ej at gøre det:)

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 23:07

Skulle ikke kunne se hvorfor du ikke måtte? Nogle standard wepshops man køber, er gebyrer automatisk indregnet i brugen af dankort. Man kan også se takster på gebyrer hos sin udbyder. Så længe det bliver gjort bekendt med det, så er der ingen problemer. Der er dog mange som vælger ikke at benytte sig af det, men det er jo ens egen vurdering.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:46

Altimobiler.dk:
må jeg tage et gebyr når folk betaler med kort (visa, mastercard og lignende)?

og må jeg tage et gebyr når folk bruger paypal som betalings middel?

Ja det må du godt. Det kan sættes op i ePay modulet, men du skal huske at skilte med kundens omkostning, inden de kommer videre til dit betalingsmodul.

Altimobiler.dk:
men bare for at det ikke koster mig noget....

Det tror jeg du kan være ret sikker på det kommer til, men det vil du så helst ikke debattere :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)