Hej Aminoer, Jeg har et godt SEO tilbud til jer, som gerne vil kravle højere op i Googles søgeresultater og dermed skabe mere trafik til jeres website. I den seneste tid har jeg eksperimenteret meget med et Filippinsk linkbuilding team, som består af 5 virkelig erfarne linkbuildere der hver især har +1000 timers erfaring med linkbuilding, indenfor forskellige områder. Jeg er nu nået dertil, hvor jeg gerne vil teste det på nogle sider, for at kunne se den fulde effekt af det og få samlet nogle flere data. Jeg vil på sigt lave nogle forskellige pakker, men her har jeg lavet 2 åbningstilbud: 1. 20 timers linkbuilding fordelt på 4 uger: 500 kr
2. 40 timers linkbuilding fordelt på 4 uger: 750 kr
(Den faste pris er ikke sat fast endnu). Og hvad får jeg så for dette, tænker du nok. - Du får en masse links til din hjemmeside med en utrolig høj PR og sociale bookmarks, som skal forbedre dine placeringer i Google.
Til at starte med udlover jeg som maksimum 3-5 pakker, alt efter hvilke pakker der bliver taget.
Hvis du synes det her lyder interessant, eller hvis du har nogen som helst spørgsmål, så skriv endelig en besked til mig her på amino, så vil jeg forsøge at svare på den så hurtigt som muligt.
PS: Efter en måned er der selvfølgelig ikke noget krav om at dette fortsætter, men fordi at jeg har lavet dette supertilbud vil jeg meget gerne have en lille anmeldelse hvor du skriver et par ord om dine oplevelser med dette.
- Det skal siges, at disse priser vil blive hævet markant efter denne første prøveperiode, da jeg gerne vil samle nogle gode reviews ind. Så skynd dig at hop med på toget, inden det er kørt.
Jeg håber at høre fra dig,
Mvh Gustav
|
Bliv forsøgskanin og test mit nye linkbuilding koncept
|
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Hej Gustav. Først og fremmest lyder det som et godt tilbud for dem som tør "tage" chancen. Du skriver at din linkbuildere har +1000 timers erfaring, og at du gerne vil afprøve deres evner på andres websites? Kan du ikke fortælle os lidt mere omkring dine eksperimenter og erfaringer med deres linkbuilldingen, siden at du vil til at udbyde deres linkbuilding. Hvilken risikoprofiler er der forbundet med deres linkbuilding? Generelt er min egen oplevelse, at asiater bygger links uden forbehold for at skabe en naturlig linkprofil med store mængder ankertekster, linkkataloger, fra splogs ect. - Selvfølgelig findes der også dygtige SEO'er i østen, men ofte er der lidt mere hit and run over dem! Fortæl lidt mere omkring tilbuddet, så er jeg sikker på, at du nok skal finde nogle aminoer der gerne vil afprøve din service ;) |
Jeg vil gerne prøve den hvis man løbende bliver informeret om hvad de laver ?. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
FEDT Michael! |
Hej Christian, tak for dine spørgsmål :) Jeg vil prøve at svare på dem så godt som muligt: Jeg har haft en længere forløb med dem allesammen, hvor vi har holdt nogle interviews, hvor vi så har snakket frem og tilbage omkring dette projekt. De har formået at komme op og ligge i top 3 på nogle ret hæftige ord i google, dog ved et længervarende forløb, og ikke kun ved 1 måned som dette tilbud lyder på. Jeg ligger dog op til et længere samarbejde efter en prøveperiode på en måned. Allesammen bygger deres link efter alle Googles regler. De er altså total whitehats, som du kan kalde det. De er allesammen kendte mig både Panda og Pingvin opdateringerne, som de selvfølgelig godt ved hvordan de skal håndtere.
Som sagt har jeg ikke rullet det ud for alvor endnu, da jeg gerne vil samle nogle anmeldelser af pakkerne, inden jeg sætter prisen op og for alvor går i gang. Jeg håber det var svar nok Christian, ellers er du meget velkommen til at komme med nogle flere spørgsmål :)
|
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Det skal lige siges at de 2 første pakker allerede er afsat. Der er derfor kun 3 tilbage. |
Hej Michael, Jeg er rigtig glad for at mit tilbud lyder interessant, jeg sender dig en besked med det samme. For at besvare dit spørgsmål, så får du selvfølgelig en rapport efter hver uge, hvor du nemt kan se hvilke links der er blevet bygget til dit website. Mvh Gustav |
Med mindre de her udenlænginge kan lave links i Danmark, så pas på til jer alle! At lave 20 timers links fra udlandet er ikke godt for jeres fremtid i Google! Så er i advaret.
Ingen links er "for" Googles "regler" som du kalder dem. |
Hej Seodude, Jeg vil bestemt ikke kalde dette blackhat, da der på ingen måde er tale om en masse spam links på blogs, forum profiler eller ligegyldige kommentarer. Mine linkbuildere finder sider med relevant indhold, som passer til det keyword som de nu linkbuilder til. Greyhat derimod vil jeg sige er en smagssag.. Nogle mener alt linkbuilding som ikke er naturligt er lig med "grey-hat", så det synes jeg er op til den enkelte at vurdere. |