Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYSTARTET. KUNNE GODT TÆNKE MIG LIDT HJÆLP MED AT KOMME I GANG

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

Jeg har startet mit eget koncept, som går ud på at levere frugt til virksomheder og privat kunder inden for københavns omegn.

Priserne er rimelige og produkterne er torvefriske :-)

Håber der er nogle virksomheder her, som vil bakke mig op ved at tilmelde sig mit koncept. 

Kontakt mig på 35834433 eller 25368519

Med venlig hilsen Saif. 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:21

Hej Saif

Det er jo et tiltalende initiativ, men der er flere om buddet. Det er da muligt, at vi kunne være interesseret i Inloco eller jeg privat, men måden jeg handler den slags på er gerne, at jeg kikker forbi en hjemmeside og ser nogle fine billeder af al den dejlige frugt, og så falder for et godt introtilbud. Har du en hjemmeside, så prøv at linke til den her i tråden, for så kan det nok vække lidt mere interesse.

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:35

Kunne godt tænkes, men kan vi ikke se en hjemmeside eller få et tilbud ? 

Mørch

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 06:52

Jeg kan lave en hjemmeside til jer, hvis ikke i har en. Det koster 1000kr

vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 16:21

Hej er det en professionel hjemmeside vi snakker om? altså er det med kunde registrering og det hele?

Mvh Saif 

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 16:24

Hej vi er igang med at lave en hjemmeside fra en amino her på siden :) vi skal lige sætte det på plads. Hvis du vil høre om vores tilbud, så har vi fx en fantastisk frugtkurv med 50 stk friske frugter fra sæsonen til 125 ,- ex moms. Hvis man selvfølgelig køber mere end de 50 stk eller køber hverdag så kan vi sagtens finde en anden form for rabat.  

Mvh  Saif.

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 23:49

Hej og tak for dit svar.

Jeg har faktisk fået et godt tilbud fra en amino her på siden, hvor vedkommende vil lave en hjemmeside for mit koncept.
Lige så snart jeg får det oppe og køre så linker jeg  siden på tråden her.

Jeg kan se at jeres foretagende er noget med regnskab, hvilket jeg synes er meget spændende fordi jeg kunne godt tænke mig et nemt, hurtigt og sikkert regnskabs program, som sikrer mig at jeg ikke får negativ moms eller at jeg kommer til at skylde i skat etc.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:19
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:39

Rigtig god ide selvom der også er andre "food service" virksomheder som køre ud til virksomheder og kantiner. Men vi lever jo i denne sundhed og velvære verden og derfor kan der ikke sparkes nok til de ansatte i virksomhederne. Ikke alle gider spise frugter så et supplement kunne også være at du fandt en leverandør af "Sund Slik", dette værende nødder, tørrede bananer osv, her er et link direkte til en producent i Østen, du kan også købe det hos en grossist i Danmark = ikke så stor fortjeneste.

http://hofa.en.alibaba.com/offerdetail/200091133/Sell_healthy_snack_of_fruit_and_vegetable_chips.html

Gi samtidig muligheden for at de ansatte kan købe med hjem til sig selv "Tænk på dine børn - spis frisk frugt hver dag!" og naturligvis til dem selv, skab en sundhedsvelvære bølge i virksomhederne, der skal ikke så meget til og du har skabt dig en niche i forhold til dine konkurrenter.

Det drejer sig hele tiden om at tænke "kreativt!", hvordan kan jeg adskille mig fra mine konkurrenter og sælge en MASSE hver dag og få succes i livet og pengepungen.

Held og lykke

Hilsen, Claus Ovesen
Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 00:43

Hej Claus.

Mange tak for de gode råd, men et spørgsmål her.

Hvordan kommer jeg ind med mit koncept til virksomhederne? Jeg har tænkt på at tilbyde dem en kurv med gratis frugt første gang.

Er der andre måder hvor jeg kan fange deres opmærksomhed på ?

Hilsner 

Saif 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)