Ja lang overskrift, men jeg kan ikke huske hvor/hvad det er jeg skal slå fra i min explorer for at google IKKE tager højde for mine tidligere søgeresultater. Står nemlig for at skulle have gang i lidt SEO igen, og vil gerne kunne følge med i udviklingen løbende.
Håber der er nogen der kan give mig et hurtigt svar :)
Så kan du fast søge i Google, uden din historik m.m. bliver brugt til at "hjælpe" dig med at finde de mest relevante søgeresultater. :-)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Takker, men ved ikke om jeg har gjort det rigtigt, for det fjerde søgeord jeg satte ind, her fandt jeg vores side , men linket var en anden farve, som om jeg tidligere har været inde via det pågældende link?
At dine tidlige besøg afspejles i farven på søgeresultatet, behøver ikke at betyde noget.
Når du foretager en upersonlig søgning på Google - eksempelvis via impersonal.me, vil du også kunne se de sites, du har besøgt før, angivet med en anden farve.
Så det behøver du ikke at bekymre dig om. :-)
Ellers kan du jo bare benytte InPrivate-browsing ved a trykke denne tastaturgenvej: CTRL + SHIFT + P i din Internet Explorer, inden du bruger den søgemaskine plugin, som jeg har anbefalet dig.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn