Jeg har hjemmesiden www.min-mave,dk hvor der er et internt postsystem som alle brugere kan benytte til at sende private beskeder til hinanden (ligesom her på Amino) men hvordan er reglerne for at jeg kan benytte det til at sende beskeder, nyheder eller tilbud fra mine annoncører?
Kan jeg bruge systemet til det?
Hvis det er lovligt og ok, hvad bør jeg så skrive i betingelserne for betingelser for brug af websitet, som den kommende bruger skal markere at have læst og accepteret før de benytter siden?
Jeg glæder mig til at se om I har nogle gode bud på hvad der ikke kun er lovligt men også etisk korrekt.
Jeg mener også det er helt lovligt. Det er jo dit website, dine regler.. Men hvis du har noget du vil formidle ud til alle dine brugere, var det nok bedre at skrive det under "Nyheder" eller lave et banner med teksten på forsiden.
Tusind tak for svar allesammen samt de nye ideer jeg kan arbejde videre med.
I har reelt svaret det samme som jeg selv tænkte, jeg kan bare huske at f.eks. dating.dk brugte deres postsystem på den måde, så det var jo meget rart at vide hvad "normalen" er
Det er jo en spændende men også ansvarsfyldt udfordring at have et website, så jeg vil tænke videre over hvilke muligheder jeg ikke kun kan, men også vil foretage i fremtiden.