Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må et intern postsystem på et website bruges til udsendelse af nyheder samt evt. annoncering?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har hjemmesiden www.min-mave,dk hvor der er et internt postsystem som alle brugere kan benytte til at sende private beskeder til hinanden (ligesom her på Amino) men hvordan er reglerne for at jeg kan benytte det til at sende beskeder, nyheder eller tilbud fra mine annoncører?

Kan jeg bruge systemet til det?

Hvis det er lovligt og ok, hvad bør jeg så skrive i betingelserne for betingelser for brug af websitet, som den kommende bruger skal markere at have læst og accepteret før de benytter siden?

Jeg glæder mig til at se om I har nogle gode bud på hvad der ikke kun er lovligt men også etisk korrekt.

De bedste hilsner

Birgit  

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:11

Jeg ved ikke noget om det er lovligt men etisk ville jeg mene at det er en dårlig ide, synes jeg.

Pm er jo beregnet mellem brugerne og ville synes det var upassene hvis man fik en pm med reklame i.

Hvis du skulle være skulle du have pm noget andet f.eks Dagentips. Og det skal helst være noget der netop passer lige til din side.

Håber du kan bruge det Big Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:11

Det er fuldt ud lovligt, så længe brugeren accepterer det.

Men som zeti skriver, vil det nok være lidt upassende. Du skal måske overveje en anden måde, at komme ud til dine brugere på.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 08:24

Jeg mener også det er helt lovligt. Det er jo dit website, dine regler.. Men hvis du har noget du vil formidle ud til alle dine brugere, var det nok bedre at skrive det under "Nyheder" eller lave et banner med teksten på forsiden.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:14

Tusind tak for svar allesammen samt de nye ideer jeg kan arbejde videre med.

I har reelt svaret det samme som jeg selv tænkte, jeg kan bare huske at f.eks. dating.dk brugte deres postsystem på den måde, så det var jo meget rart at vide hvad "normalen" er Smile

Det er jo en spændende men også ansvarsfyldt udfordring at have et website, så jeg vil tænke videre over hvilke muligheder jeg ikke kun kan, men også vil foretage i fremtiden.

De bedste hilsner

Birgit

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)