Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdespartnere søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du være intereseret i at se på en spændende mulighed med en tilbagevendende stigende indkomst.

TJEN PENGE 24 TIMER I DØGNET

TJEK www.biggoals.dk

Fra Oure (Svendborg)
Tilmeldt 4. Sep 07
Skrevet kl. 22:29

Hej Biggoals.dk

big goals:

TJEN PENGE 24 TIMER I DØGNET

TJEK www.biggoals.dk

Du skulle tage og fortælle hvad det koster at blive ANCer, samt de betingelser der følger med.

Hvad tjener du penge på? nye sælgere eller telefoni. (hvis du tjener noget). Hvor længe har du været med.

Thomas

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:50

At vælge ACN giver ikke en solid indkomst de næste mange år, jeg har selv været i ACN og der er alt alt for meget arbejde for alt alt for få penge. Deres mobil abonnement og muligheder kom 2 år for sent, de kan slet ikke matche cbb.dk osv, man tjener ingen penge ved at man ringer gratis til hinanden og det er en MEGET lille procent af normal telefon takst man kan tjene, der skal virkelig virkelig mange fastnet kunder ind og hvis du læser aviserne kan du se at den danske befolkning har droppet 28 % af deres fastnet telefoni de seneste år. Og inden længe er det kun mobil tid...

De kommer med bredbånd løsninger på et tidspunkt, men er igen 2-3 år for sent ude, inden de når at komme har vi mere eller mindre trådløst internet i de fleste byer til under kroner 300.- for en hurtig forbindelse, ellers er der TDC osv som er så store at de ikke kan matche dem.

Nej, som gammel ACN mand er min mening at løbet er kørt for dem som ønsker at tjene penge på ACN i Danmark. Selvfølgelig er det da rart at man kan ringe gratis med fastnet til sine venner som også har ACN, men dette giver jo ingen penge i kassen.

Men, naturligvis held og lykke til dem som vil prøve............

Hilsen, Claus Ovesen
Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 19:03

Hej Thomas

Jeg vil bede dig udfylde spørgeskemaet på min hjemmeside ( biggoals.dk ) derefter sender jeg dig et PDF dokument med ACN's koncept som vi gennem går over telefonen, eller jeg kommer forbi dig og viser dig konceptet. For at du for det bedste overblik skal du se det med dine ejne øjne og danne dig dit indtryk om det er noget for dig eller ej.

Du vil få svar på dine spørgsmål under præsentationen.

Venlig hilsen Tom Pedersen

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 19:33

Hej Claus

Jeg kender din historie du er ikke med i ACN mere og du fik ikke den succes du gerne ville. ACN er ikke en fidus til at blive hurtig rig, men man kan blive succesfuld ved at arbejde målretted efter sine mål.

Besøg min hjemmeside www.biggoals.dk og http://www2.acneuro.com/acn/dk/ og dan dit eget indtryk og kontakt mig for en præsentation.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:52

jeg har også hørt at mange dropper ud af ACN.... der skal for mange kunder til før de bare giver lidt penge. og det er ikke alle som kender gud og hver mand... så de er stoppet... og så også fordi at telemarkedt er et stort og svært konkurrence marked,...

men lykkes det dig er det da godt nok... en af mine venner regnede lidt på, hvor mange kunder han skulle have får han fik lidt... nu ved jeg ikke hvor mange det er... men han sage det var rigtigt mange... og når man så kom godt der op af... så byttede de første igen til nået andet..  og sådan kunne han blive ved...  og som han sage,,, der er ikke mange han hente som ville blive sælgere for 3000-4000 kr... og så kun få en forretnings mulighed for det... hvor han skulle gå ud og finde omkring 1000 kunder... det var hans ord til mig.

men det skal jo lige siges sådan er det jo også med alt andet... syntes jeg.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:24

big goals:

Jeg vil bede dig udfylde spørgeskemaet på min hjemmeside ( biggoals.dk ) derefter sender jeg dig et PDF dokument med ACN's koncept som vi gennem går over telefonen, eller jeg kommer forbi dig og viser dig konceptet. For at du for det bedste overblik skal du se det med dine ejne øjne og danne dig dit indtryk om det er noget for dig eller ej.

Du vil få svar på dine spørgsmål under præsentationen.

Hej Tom

Jeg har fået præsentationen 2 gange. Dette har på ingen måde overbevist mig om systemets fortræffeligheder. Da alle jo kan få en gennem gang af systemet kan jeg ikke forstå hvorfor det ikke kan ligges frit frem så folk ved hvad det drejer sig om.

Sælgeren havde mest travlt med at pointere at man "kun" skulle have 2sælger + 10 kunder inden for en måned for at få sine kr. 3000. hvor efter man så kunne begynde at tjene på de sælger som skaffede nye sælger. Provisionen af det der blev ringet var indtil man havde 5 led under sig 1 1/4 %. ved 6 led under sig kunne man komme op på 6 1/4%. Det vil så betyde at jeg for at komme op på 6 1/4% skulle have 62 sælger under mig som hver især skulle have 10 kunder min. hvilket ville være 620kunder.

Når man så fratrækker alle dem der i forvejen tjener styrtende( dette blev oplyst under præsentationen) på det kan der ikke være ret mange tilbage at komme i kontakt med, desuden skulle alle jo så snart snakke gratis indbyrdes på ANC system så hvor skal pengene så komme fra. ?

Jeg er måske bare lidt små dum, men jeg kan ikke se en god forretning, med mindre man er en af de første i pyramiden.

Thomas

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 21:41

Hej Tom

Når jeg nu er lidt kritisk vil jeg dog lige tilføje at ANC er et af de mere regulære pyramide forretninger jeg har mødt, på grund af der er et regulært produkt. Hvilket det er svært at få øje på i flere andre pyramide forretninger.

Men held og lykke med forretningen.

Thomas

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 21:29

Hej Thomas

Jeg er måske lidt farvet af ACN men du har fået en dårlig præsentation. Jeg skal ikke prøve at overbevise dig om at ACN er super det er op til dig, men du skal blot finde nogle få gode repræsentanter og lære dem at gøre det samme. Så skal du lære dem at finde kunder og du skal holde dit focus og din målsætning og så vil du få en god forretning .

Det er ikke en fordel at have startet for 6 år siden da var der kun et produkt og en præsentation tog 3 timer. I dag er der flere produkter flere muligheder og en præsentation tager ti min.

Jeg har flere repræsentanter der er startet senere end mig men de tjener mere fordi de laver mere og det er fair.

ACN er ikke en fidus til at blive hurtig rig og du kan ikke sidde og fede den mens andre laver det hele du skal også selv lave noget.

Du kan også besøge ACN's hjemmeside http://www2.acneuro.com/acn/dk/ og se mere hvis du har lyst.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 22:04

big goals:

Det er ikke en fordel at have startet for 6 år siden da var der kun et produkt og en præsentation tog 3 timer. I dag er der flere produkter flere muligheder og en præsentation tager ti min.

Jeg har flere repræsentanter der er startet senere end mig men de tjener mere fordi de laver mere og det er fair.

ACN er ikke en fidus til at blive hurtig rig og du kan ikke sidde og fede den mens andre laver det hele du skal også selv lave noget.

Hej Tom

Jeg er glad for det saglige forsvar af dit produkt / firma samt at du respekter min/andres skeptis, det højner bestemt min agtelse af din del af  forretningen.

Jeg er også glad for at du i dit seneste indlæg pointere at der skal arbejdes hårdt for at tjene penge på det. MLM forretningerne spiller desværre alt for meget på : Arbejd få timer, bliv økonomisk fri, få det liv du har fortjent / drømmer om.

Jeg tror ikke det var en dårlig præsentation jeg fik det var ihvert fald af en af dem der er kommet der til hvor der er penge at tjene 2 spor /6 niveauer under sig.

Jeg siger heller ikke at det ikke kan lade sig gøre at tjene penge på det, men meget af den hvervning der sker, sker udenlukkende for at skaffe et par stykker der kan komme under(så man kan få sin egen betaling retur), det straffer desværre jer alle sammen i MLM branchen, som andre har være ind på tidligere skulle man skrue lidt ned for brand talerne og præsentere det ærligt og redeligt (som i forrige indlæg).

Ham du er blevet igangsat af er han fra Odense.?

Jeg ønsker dig fortsat held og lykke med forretningen

ThomasSmile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)