Hej Amino-brugere.
Jeg har en designer tilknyttet projektet. Det drejer sig ikke kun om tryksager, men altså også custom made vare. Det spørgsmål jeg har til jer hermed: Hvad skal fremgå af de skitser/tegninger, som jeg fremsender til min producent? - altså sådan helt præcist. Desuden vil jeg spørger om der er nogle af jer, som har nogle erfaringer med dette? - og hvad man evt. kan gøre for at forebygge en misforståelse/fejlfortolkning af skitserne under produktionen. Hvis nogle har erfaringer med nogle dygtige producenter uden inden/udenfor EU, må i også meget gerne kontakte mig. pm. .-) Mvh Storm |
Hej Storm
Af skitser skal der fremgå hvilke stikninger der skal anvendes, hvor der er overskæringer, hvor der er knapper, hvor der er lynlås, både tegnet men også med tekst på engelsk. Du kan se et eksempel her
For at undgå misforståelser på hvilke proportioner dit produkt skal have, så skal produktionen også have et måleskema med mål på tøjet, se eksempel her
En sidste ting som kan afhjælpe rigtig mange misforståelser ang. mål og forståelse af måleskema er en how to measure tegning. Som viser hvordan målene skal taget på en tegning. se eksempel her
Bedste hilsner Pia