Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Driveaway jobs

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello.

Jeg har gået og rodet med en ide om at åbne en virksomhed, som er målrettet mod at køre udlejningsbiler tilbage eller kører biler fra punkt A til punkt B. Der er flere udlejningsvirksomheder som yder one way hires. Men så skal bilen jo tilbage, hvis ikke de kan skaffe nogen ordrer den anden vej.

Jeg ser helt bort fra de tunge firmaer på markedet eftersom de har flere løsninger på det.

Der er flere virksomheder i USA eller Australien som tilbyder den form for services, både til private og virksomheder. Men jeg har ikke kunne finde nogen i europa.

Det har jeg brug for jeres hjælp er.. Vil det holde rent økonomisk? eller kender I nogen virksomheder jeg må have overset?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tvivler på at der er det store kommercielle marked for det i Europa, hvor de fleste strækninger er relativt "spændende", hvilket medfører at det er nemt at få studerende til at tage tjansen uden betaling.
I modsætning for eksempel Australien, hvor der nok skal slippes en del slanter for at hyre nogen der gider køre et par tusinde kilometer i no-mans-land :)

Just my two cents 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)