Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designe stander til Touch skærm - Gode ideer, design, features ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Sidder og arbejder på mit første lidt mere seriøse projekt, hvor der både bliver smidt meget tid, penge og energi efter. 

Det omhandler et lille planlægnings program til mindre firmaers produktion, hvor det skal fungere gennem en 20-22" touch skærm stående ude i produktionen. 

Har bestilt en skærm der nok kommer på Mandag, og softwaren er også begyndt at komme stille og roligt til live, så er godt igang. Nu sidder jeg og har lyst til at tegne lidt på en stander til denne skærm, så den kan stå i en behagelig højde, ude i produktionen. 

Inden jeg begynder at tegne alt for meget, kunne det da være meget sjovt at høre lidt ideer til sådan en fra andre af, også selvom i måske ikke har erfaring med det. 

Den skal kunne stå i forskellige afdelinger fx laserafdeling, standseafdeling, tryk afdeling osv.

Lidt forskellige tanker kunne være:

- Mulighed for at justere højde

- Mulighed for at justere vinkel på skærm

- Gravering af firmaets navn/logo i standeren

- Kunne placere printer derop

- Forventer det primære materiale bliver akryl/plastik eftersom jeg har rådighed over dette, evt med en rustfri plade eller lign for detalje.

Alle forslag er velkomne, kunne ske nogle havde en super ide jeg skulle tegne med ind i designet.

Mvh Henrik

- Havde lidt mine tvivl omkring hvor sådan en "design" tråd skulle ligge, om den passe under "Hardware & gadgets", "Produktion, maskiner & outsourcing" så hvis i syntes den ligger forkert sig endelig til og den bliver flyttet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)