Ved godt at hjemmesiden er dansk og priserne er i Pund, men det er fordi priserne hentes direkte fra amazon. Jeg har prøvet at ændre det men det kan ikke lade sig gøre. Hvis der sidder nogle programører der ude må i gerne sende en besked hvis i kan hjælpe.
Til alle jer andre hvad syntes i om siden jeg har 90 klik fra min side til amazon men, der er stadig ingen der har købt noge, er der har af jer der harnogle tips til, at kovertere besøgende til salg.
Mon ikke den skal slettes ? ... Ellers syntes jeg en ting som konkurrencer ikke skal gemmes nede i bunden med et lille menu punkt, dette havde jeg prøvet at gøre mere synlig oppe i toppen.
Forstår ikke rigtig hvorfor du har en Adsense annonce blok liggende i bunden? Den virker ret malplaceret...
Helt enig.
Det er vist ikke kun priserne der er engelske. Der er en god blanding af dansk og engelsk tekst, og det virker generelt meget useriøst og slet ikke gennemarbejdet.
Toppen er meget rodet, og logoet falder helt udenfor resten af siden.
Jeg tror at du vil få meget mere ud af at gennemgå din side selv med kritiske øjne, få det sat lidt bedre sammen og så prøve at spørge igen.