Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min side fenc.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj jeg har haft denne Affiliate side kørende et par måneder hvad syntes i om den?

http://fenc.dk

Ved godt at hjemmesiden er dansk og priserne er i Pund, men det er fordi priserne hentes direkte fra amazon. Jeg har prøvet at ændre det men det kan ikke lade sig gøre. Hvis der sidder nogle programører der ude må i gerne sende en besked hvis i kan hjælpe. 

Til alle jer andre hvad syntes i om siden jeg har 90 klik fra min side til amazon men, der er stadig ingen der har købt noge, er der har af jer der harnogle tips til, at kovertere besøgende til salg

På forhånd tak

Frederik Christiansen

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:27

ingen meninger?

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 14:39

.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:42

Prøver liger få tid til at se på den bedre senere, men nede i bunden fandt jeg denne side:

http://fenc.dk/sample-page/

Mon ikke den skal slettes ? Wink ... Ellers syntes jeg en ting som konkurrencer ikke skal gemmes nede i bunden med et lille menu punkt, dette havde jeg prøvet at gøre mere synlig oppe i toppen.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:53

Forstår ikke rigtig hvorfor du har en Adsense annonce blok liggende i bunden? Den virker ret malplaceret...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 19:33

Thomas Skov Iversen:

Forstår ikke rigtig hvorfor du har en Adsense annonce blok liggende i bunden? Den virker ret malplaceret...

Helt enig.

Det er vist ikke kun priserne der er engelske. Der er en god blanding af dansk og engelsk tekst, og det virker generelt meget useriøst og slet ikke gennemarbejdet.

Toppen er meget rodet, og logoet falder helt udenfor resten af siden.

Jeg tror at du vil få meget mere ud af at gennemgå din side selv med kritiske øjne, få det sat lidt bedre sammen og så prøve at spørge igen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)