Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Malerfirma, komme ind hos firmaer og boligforeninger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Maler Ebsen Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et malerfirma og har ikke haft held med at komme ind som maler hos boligforeninger og udlejningsfirmaer endnu. Jeg søger erfaringer fra andre hvordan de har grebet det an som ny håndværker . Mit indtryk er at firmaer bruger dem de plejer at bruge selvom man kan tilbyde en lavere timepris, sikkert andre af jer der har samme erfaring. Men alle råd tages imod med kyshånd.
Mvh Maler Ebsen
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke

Har du været i direkte dialog, med de ansvarlige i både boligforeninger, samt hos private udlejere? 

Det kan godt være lidt farligt, at du vil konkurrere på timeprisen, da der hermed sås tvivl om kvaliteten. Sørg for at have en god webside med direkte referencer (gerne med en udtalelse, samt billede og navn på referencen!)

Har du nogen ansatte? Dette er også et punkt, dine større kunder vil kigge på, da en enkelt mand/(kvinde) kan have så travlt i periode, at der ikke er tid til noget som helst. Kort sagt er man ikke så fleksibel for nyt arbejde, som skal udføres hurtigt.

Jeg vil anbefale dig at finde en masse samarbejdspartnere (gerne tømrer...) og lave en kontrakt med dem. Find en metode hvorpå de også vil satse på et samarbejde med netop dig. Det handler om at være unik, og kan tilbyde en service samt et produkt af høj kvalitet, til en fair pris.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 21. Sep 13
Fra  Maler Ebsen Skrevet kl. 17:03
Hej ja jeg har været i direkte dialog med feks boligforening men de har jo deres licitations aftaler med håndværkere så kan ikke se hvordan man der kan komme ind og få en bid af kagen hvilket er lidt frustrerende. Det er kun mig i firmaet. Tænkte også på om der er en side hvor man kan se private udlejere så man ved hvem man kan tage kontakt til. Det lidt svært og vide hvem der ejer hvad .
Fra Aabenraa
Tilmeldt 21. Sep 13
Fra  Maler Ebsen Skrevet kl. 15:44

kunne desuden også godt bruge lidt feedback på min hjemmeside.

ved godt der mangler billeder men det arbejder jeg på . tager nogle billeder af de næste jobs jeg laver og ligger ind på hjemmesiden.

på forhånd tak.

min hjemmeside er : http://www.maler-ebsen.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)