Hej Jeg søger en Facebook-nørd, der kan hjælpe mig med - at lave et cover til Facebook - ganske enkelt, jeg har et logo, der kan tages udgangspunkt i - at sætte det op på FB, så et like på en af mine artikler er et like på hele siden - folk vil gerne like artiklerne, men kan jeg få dem til at like siden? Niks. Kan du hjælpe? Kom glad, skriv til mig med pris og overvejelser. Tak :) |
Hej Louise
Vi kan hos bSocial hjælpe dig med begge dele - det kræver ikke mere end lidt grafisk design og kodning.
Jeg kan dog ikke helt følge dig mht. Facebook likes - for mig at se, bringer det mere værdi, at folk liker dine artikler?
Eksempel:
Jeg læser på din blog løbende og liker løbende dine artikler = eksponering af dine blog-indlæg, endda flere.
Hvis like-knapperne i stedet peger på din Facebook side, vil folk kun kunne like én gang. Herefter vil like-knappen være grå på alle andre artikler.
Derudover er det lidt vildledende, at lade folk tro, at de liker dine artikler, når de så i stedet liker din side.
Den optimale løsning ift. like-knapper ville være:
- Over og under hvert af dine blog-indlæg, skal der placeres like-knapper, hvormed folk kan like de enkelte indlæg
- I din sidebar (i højre side) bør der så placeres end Facebook like-boks, da denne reklamerer for din Facebook side.
Se eksempel her: bSocial - Blog