Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-nørd søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en Facebook-nørd, der kan hjælpe mig med 

- at lave et cover til Facebook - ganske enkelt, jeg har et logo, der kan tages udgangspunkt i

- at sætte det op på FB, så et like på en af mine artikler er et like på hele siden - folk vil gerne like artiklerne, men kan jeg få dem til at like siden? Niks. 

Kan du hjælpe? Kom glad, skriv til mig med pris og overvejelser. Tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Louise

Vi kan hos bSocial hjælpe dig med begge dele - det kræver ikke mere end lidt grafisk design og kodning. 

Jeg kan dog ikke helt følge dig mht. Facebook likes - for mig at se, bringer det mere værdi, at folk liker dine artikler?

Eksempel:

Jeg læser på din blog løbende og liker løbende dine artikler = eksponering af dine blog-indlæg, endda flere. 

Hvis like-knapperne i stedet peger på din Facebook side, vil folk kun kunne like én gang. Herefter vil like-knappen være grå på alle andre artikler. 

Derudover er det lidt vildledende, at lade folk tro, at de liker dine artikler, når de så i stedet liker din side. 

Den optimale løsning ift. like-knapper ville være:

- Over og under hvert af dine blog-indlæg, skal der placeres like-knapper, hvormed folk kan like de enkelte indlæg
- I din sidebar (i højre side) bør der så placeres end Facebook like-boks, da denne reklamerer for din Facebook side.

Se eksempel her: bSocial - Blog

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)