Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julehjælp støtte 2013

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

kære alle Aminoer.

Så er tiden ved at være for mig, hvor jeg atter skal hjælpe med julen. for folk der har brug for det. Jeg har fået samlet en del ind. fra min Affiliate side, hvilket jeg er utrolig glæd for. 

Er der nogle der har lyst et samarbejde vedr. julehjælp evt. sponsorer noget, gaver, gavekort mm. hvad i nu kunne tænke jer. 

det forgår sådan, folk søger inde på min hjemmeside om julehjælp, skrive hvem de er og hvorfor de har brug for o.s.v. de er fuld anonyme. 

jeg finder så dem der har "mest" brug for hjælp, vil du så sponsorer et eller andet, og jeg har fundet et mach. så kontakter jeg dig. dvs. i skal ikke sende noget til mig. i sender det direkte til støtte modtageren. og jeg smider samtidig et link og et tak for jeres støtte på min side. :-)

jeg overvejer om jeg skal lave en ny side, udelukkende til julehjælp? eller om jeg kan kører på nuværende side? det sidder jeg stadig og overvejer. 

i kan skrive en pm til mig så kan vi snakke frem og tilbage om evt. samarbejde.:-) 

På forhånd tak:-)

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:56

hej hvilken side kan man søge hjælp på ?

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 10:08

Hej Millemo..  Den er ikke opsat endnu, det bliver det i løbet af ugen.. 

Men hvis du har lyst, kan du gå ind under dvdshopping.dk og skriv i kontakt, beskriv din sitioasion, og skriv e-mail, adresse. evt. telefoner. 

Jeg skal nok sætte et opslag op, her inde på amino, når det hele er klart. :) 

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:39

hvordan søger jeg julehjælp ? Mvh

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 07:11
Bjerne G da det ikke er oppe endnu, kan du midlertidigt gøre det inde på dvdshopping.dk under kontakt husk at skrive din email og adresse. Og en lille beskrivelse om dig og din families sitiosation. Men jeg kommer med et opslag når det er sat op, det bliver det i aften.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)