Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows 8 - Aaargh....

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Windows 8 er jo bare Windows 7 med lidt krymmel på toppen, intet banebrydende i det. Det fungerer okay, men egner sig bedre til to skærme end til en. Jeg bruger Windows 8 dagligt og har gjort det i 2 måneder. Jeg er stadig ikke imponeret. Jeg går ind for "keep it simple". Microsoft skulle få deres interface designere til at læse "Dont make me thing" (Af Steve Krug), og tage udgangspunkt i det.

Jeg bruger også OSX dagligt og har gjort det i 6-7 måneder, det er godt men mangler nogle funktioner i forhold til Windows, som giver en opfattelse af at Apple bare VIL være anderledes end Microsoft, selvom det går ud over brugerne.

Jeg er ikke fan af hverken det ene eller det andet, men min favorit er stadig Windows 7, selvom jeg efterhånden sjældent bruger det.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:48

Har også fået installeret Windows 8 på min stationær pc, det skal godt nok ud igen hurtigst muligt Stick out tongue

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 16:58
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 20:47

Anne Thomsen:
Har googlet i vildskab, og mangler stadig genvejstasten til at genstarte pc'en.

ALT + F4 giver 'luk windows' boksen, hvorfra du kan genstarte. Du skal dog være på skrivebordet for at det virker. Ved ikke hvordan man gør fra Metro interfacet, det bruger jeg aldrig.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:03

John Nielsen:
Det kan du med den gratis Classic Shell.

Tak John!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)