Jeg har design og navn klar. Mangler bare en billig producent, som kan udføre arbejdet for mig.
Til at starte med vil volumen af bestilling ikke være stor.
Vi snakker om 4 forskellige produkter (to skjorter og to poloer), hvor den første bestilling i alt vil være omkring 50 styks i hver style - altså 200 i alt.
Er der nogle med gode kontakter, som kan hjælpe mig her?
Jeg kan skrive lidt mere omkring det, men det ville være lettere, hvis du gad skrive til min mail; jhl@outlook.com
Jeg er godt klar over, at der er en del faktorer der spiller ind på prisen, men vi har dog ikke råd til en stor produktion til at starte med.
Vi vil først undersøge, om vores idé rent faktisk kan blive den succes, som vi håber på, for derefter at lave større bestillinger og uddybe sortiment senere hen.
Jeg arbejder med danske modevirksomheder som konsulent under produktion for et dansk-kinesisk konsulentvirksomhed:-). Vi sørger for at kommunikere dine detaljer så du undgår fejl, får de bedste priser, og til fornuftige kvantiteter og højeste kvalitet.
Jeg har sendt dig en PM og håber at høre mere fra dig via enten amino eller mail.
Vi har blandt andet hjulpet mærker som Les Deux og Asger Juel Larsen i Danmark.