Min webshop Soundwear.dk med salg af headsets åbner snart. Jeg har en stor flok headset-sultne venner, der gerne vil have deres varer hurtigst muligt. Da jeg har fået mit lager, ser jeg ikke noget problem i, at de køber dem med det samme, selvom hjemmesiden ikke er åben endnu.
Dog skal jeg lige høre hvordan det forholder sig mht. kvittering deraf - for skal jeg ikke udskrive kvitteringer til mine kunder og desuden selv beholde en kopi? Og hvis de eks. betaler med bankoverførsel, hvordan forholder det sig så? Mine kvitteringer laver jeg gennem Shopify's app til selvsamme formål, men det betyder også, at jeg ikke kan lave dem uden at de rent faktisk køber deres varer igennem min side.
Da jeg har fået mit lager, ser jeg ikke noget problem i, at de køber dem med det samme, selvom hjemmesiden ikke er åben endnu.
næh det kan du godt - men det er klart at du ikke må importere dem fra uden for EU uden du inden er importregistreret med dit CVR
Mads:
Dog skal jeg lige høre hvordan det forholder sig mht. kvittering deraf - for skal jeg ikke udskrive kvitteringer til mine kunder og desuden selv beholde en kopi? Og hvis de eks. betaler med bankoverførsel, hvordan forholder det sig så? Mine kvitteringer laver jeg gennem Shopify's app til selvsamme formål, men det betyder også, at jeg ikke kan lave dem uden at de rent faktisk køber deres varer igennem min side.
Jo du skal jo ha bilag for handlen med moms og alt tydeligt - du kan evt bruge www.dinero.dk hvor du kan udskrive fakturaer og bogføre gratis op til 1 mio i omsætning - eller du kan købe et program type Billys billing - en del kan jo dreje sig om at få integration med din webshop så megen bogføring kan generes automatisk - så jo du kan jo godt købe lager (men ikke fra uden for EU uden importreg) men du skal være igang med bogføring så moms og resultat fungerer
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER