Står du og mangler et IP kamera, så har du nu muligheden for at spare 70% på et Cameye IP kamera. Gennem Goprice.dk kan du få rabatten på 70% og derfor købe det til til kun kr. 299,-
Synd rabatkoden kun gælder til køb af 1 kamera, når man nu skal bruge 3 - 4 stykker. :-)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Hvis du ska bruge flere så send mig en mail på lars@conseo.dk, så finder vi en løsning hvor du får dem alle til samme pris (299)?
Hej Lars.
Tak for hurtigt svar og fin service.
Der er en mail på vej til dig.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har ikke selv set kvaliteten, men opløsningen er på 640x480, hvilke selvfølgelig ikke er imponerende. Men det skulle være et fint kamera til overvågning af kontorer og andre mindre rum.
Jeg vil ikke tro det er egnet til store lagerhaller og den slags.
Jeg har ikke selv set kvaliteten, men opløsningen er på 640x480, hvilke selvfølgelig ikke er imponerende. Men det skulle være et fint kamera til overvågning af kontorer og andre mindre rum.
Jeg vil ikke tro det er egnet til store lagerhaller og den slags.