Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på backpacking site for danskere i Australien

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en hjemmeside med information til danske backpackere i Australien.

Alle artikler er ikke skrevet færdige endnu, og der mangler en del SEO, men I må meget gerne give feedback på umiddelbart indtryk af indhold og brugeroplevelse :)

http://www.outzeit.dk/

Mvh. 

Jeppe - OutZeit

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 12:21

Hej

På forsiden har du ikke en hvid baggrund bag teksten. Det gør teksten irriterende at læse. Få den hvide baggrund ind bag teksten på forsiden.

Derudover syntes jeg at baggrunden er for hidsig, specielt når jeg sidder med en stor skærm.

Lad være med at kalde reklamer for inspiration. Kald det hvad det er.

Fjern de menupunkter der linker til tomme sider, og aktiver dem igen når du har noget indhold. Tommer sider betyder at jeg smutter fra siden med det samme.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 12:40

Er enig med at den grønne baggrund er for meget, desuden virker siden meget tekst-tung, split den op med nogle billeder og overskrifter.

Med hensyn til billeder så skal du huske at du ikke bare kan snuppe fra google til højre og venstre. Jeg har selv boet i Australien i et par år og har en del gode billeder, hvis du spørger pænt kan jeg måske godt tillade at du bruger nogle af dem :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)