Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen kære Aminoer!

Jeg har siddet og tænkt et stykke tid og jeg er kommet frem til den konklusion, at jeg gerne vil starte en webshop. Jeg har tænkt mig at starte en webshop, som sælger de fleste varer der har mest "stil", altså er mest populære i øjeblikket. Det kan være alt fra noget specielt slags tøj til de nyeste smartphones.

Hvad synes I om konceptet? Er det noget I kan se potentiale i, hvis man udfører det godt?

Hvis ikke, har I så ellers nogle gode forslag til hvad jeg kunne gøre?

Og kan I evt. hjælpe med et navn til webshoppen? Jeg har tænkt lidt på www.stilen.nu

Håber I vil byde ind med nogle gode forslag, på sådan en højhellig onsdag som denne! :-)

Mvh Mikkel 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

Når du selv skriver det er din første webshops, så tror jeg desværre at du kører dig selv ned, ved at skulle fokusere på så mange produktgrupper, og nemt kan risikere at brænde inde med en masse varer med evt. tab på.

Prøv hellere at giv det lidt tid, indtil du finder et produkt fx. hvor du tænker det her findes ikke på nettet eller hvis du får muligheden for at sælge et allerede eksisterende produkt, bare meget billigere, så du kan differentiere dig fra konkurrenterne. :-)

Da jeg startede, fik jeg mulighed for at købe solbriller ind til vanvittig billige priser, hvilket gjorde at jeg allerede efter to måneder havde en fortjeneste på over 25-30.000 kr.

Håber det kan bruges!

Held og lykke.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Visu Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg synes egentlig det er en god ide, fordi jeg tror at mange gerne vil vide, hvad der er "in"... Som Alexander siger er det en noget omfattende opgave, hvis du ikke har kapital eller knowhow... Det vil formodentlig kræve et meget bredt sortiment, stort varelager, massiv markedsføring osv..

Dog kunne du måske ændre lidt på konceptet, hvor du gik sammen med adskillige virksomheder, som er first mover på deres område. Aftalen kunne f.eks. gå ud på, at du solgte deres produkter fra din side, ved at få lidt af avancen. Eftersom du får mere succes, kunne du så købe direkte hos producenterne. Mere specifikt kunne aftalen gå ud på, at kunden købte og betalte for produktet på din side, hvor dit system så automatisk vil sende en automatisk meddelelse til den "rigtige" detailhandlere. Detailhandleren vil så sende produktet med det samme, efter at have modtaget meddelelsen. På den måde løber du en lille risiko, da dit varelager ikke er eksisterende, dog er omsætningen naturligvis i den lave ende... 

Men tror faktisk godt det kunne være en god ide, hvis du konstant undersøgte, hvad det nyeste var indenfor tøj, gadgets, smart phone osv.. Tror det er vigtigt at underbygge tilliden med statistikker, videoer på strøget, universitet osv,. så du kan bevise, at det her er hot lige i øjeblikket.

Dog er der også mange konkurrenter indenfor dette felt og folk vil formodentlig i fleste tilfælde tror, at du bare prøver at sælge dine produkter, hvilket du i virkeligheden også gør. Det tror jeg kan ødelægge hele effekten, fordi kunderne ved at enhver forhandler vil påstå at deres produkt er det fedeste og bedste. Det er selvfølgelig vigtigt, at du gør dette tydeligt for kunden, eller for at undgå dette, kunne du også droppe direkte salg fra din hjemmeside og så bare henvise til andre detailhandler, så det bliver affiliate marketing i stedet for.

Håber du kunne bruge lidt af det....

Held og lykke med dit koncept :) 

Mads

Få en gratis tilstandsrapport for din Adwords konto her www.malano.dk.   

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres indlæg, de var super gode! :-)

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske kunne dette i såfald være noget for dig
http://m.amino.dk/forums/t/207934.aspx
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger lige på det, tak :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)