eller hvad?
Jeg er stødt ind i et lille problem, som jeg nok overlever, men samtidig syntes skal undersøges nærmere 
D. 10-06-2007 fik jeg lavet et topbanner af en bruger på eksperten.dk (kan ses her http://shop.andando.dk). Ganske simpelt en tekst og så et billede af en gave. Nu har jeg ved et tilfælde fundet en anden dansk hjemmeside der benytter selv samme billede, altså gaven 
Hvordan kan jeg være sikker på hvem der har rettigheden til billedet ... hvis nogen ? Måske er billedet bare en del af en pakke til et softwareprogram (´clipart´), eller !!! Måske er det i virkeligheden mig, der i deres øjne, misbruger deres billede 
Brugeren på eksperten.dk som har lavet banneret for mig, prøver jeg selvfølgelig at få en snak med, men vil da gerne have et input fra jer også 
Kan en amino venlig ekspert, måske se på deres hjemmeside, hvornår de er begyndt at bruge billedet ? Evt. se hvornår billedet er uploadet ? (billedet kan ses her)
Som en sidebemærkning, kan jeg lige fortælle, at grunden til at jeg opdagede billedet på deres side, var at de kontaktede mig for et tilbud på en gaveartikel 
"Something is rotten in the state of ...."