Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar -15% på alle malerier på www.gallerikrojershop.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Spar -15% på alle malerier på www.gallerikrojershop.dk tilbuddet gælder kun fra den 4. september til den 4. oktober 2007

Jeg tilbyder alle brugere af Amino -15% rabat på alle malerier på www.gallerikrojershop.dk for at benytte dette unikke tilbud skal du skrive en mail på info@ad-designs.dk  hvor du skriver at du har modtaget dette tilbud og fortælle mig hvilke malerier du ønsker at købe. Derefter fratrækker jeg rabatten i den samlede pris. Yderligere rabat opnås ved køb af flere malerier samtidig.

Husk jeg sender malerierne direkte til din bolig eller virksomhed uden ekstra beregning, leveringstid er 1-3 dage.

Om sine malerier fortæller kunstmaleren:
Jeg hedder Anne-Dorthe Krøjer. Jeg er født i 1975, jeg arbejder som professionel kunstmaler og har beskæftiget med med kunst i 16 år. Jeg er uddannet grafiker. Mine malerier er en fortælling om abstrakte følelser ofte skildret i landskabsmotiver hvor mørke og lys møder hinanden. Jeg arbejder primært med acryl på lærred, ofte iblandet forskellige medier. Inspirationen til mine malerier kommer via mine følelser min dagligdag rejser og farver i naturen. Jeg har solgt værker til Det Kongelig Teater, udsmykket værelser på Design Hotellet Grand Park Korsør. Solgt til Opel, Hotel Frederik II, en række private og offentlige virksomheder. Jeg tager imod bestillingsopgaver for virkomheder og private.

Galleri Krøjer v/Anne-Dorthe Krøjer
atelieradresse: Alhøjvænget 36, 4220 Korsør, tlf. 21 40 19 60

www.gallerikrojershop.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)