Hej Aminoer. Vi er fire mand der har lavet software til MSV'erne i Danmark (Meget små virksomheder) Vi hører gang på gang at de eksisterende systemer er for store og komplekse til små iværksættere. Derfor har vi lavet Intempus App og Administration. Det skulle gerne spare iværksættere en masse tid på administration og samtidig sørge for at der ikke er timer og kunder der smutter under radaren så man går glip af penge. Det er en app tim timeregistrering og administration til time og sagsstrying. Det hele kan køre på mobile enheder. Well det var så vores business case - jeg uddyber gerne og i kan se mere om os og vores korte animationsfilm her www.intempus.dk Mit spørgsmål til jer er nu: Hvordan får vi dem i dialog? Hvordan viser vi dem vi kan hjælpe deres forretning med at tjene flere penge? Det klinger jo så hult når man siger det, men det er det vi sælger. En mérværdi til vores kunder. Du giver os 45,- om måneden og vi sørger for du tjener mere pr. sag. og har tid til et slag golf eller hvad du nu bedriver. Hvor skal vi markedsføre os? Online, offline, fagblade, busreklamer? budgetter er begrænset af den lave månedlige ydelse og vores SasS koncept. Gode ideer modtages med kyshånd! Lidt om segmentet: 1) Folk på farten der indberetter timer, udgifter, km og opretter sager og nye kunder på farten. De her mennesker er ekstremt svære at nå ud til. De har aldrig tid til at snakke i telefon, de har oftest ikke meget IT erfaring, de har dårlige erfaringer med IT-folk, de kan ikke overskue processen osv osv. Kort sagt alle grundene til at de mere etablerede virksomheder ikke vil røre dem med en ildtang og ikke kæmper for at nå ud til dem. Nuvel! Det vil vi altså - selvfølgelig for at lave forretning, men egentlig også fordi det er sjovt at gå efter dem de andre ikke vil lege med. Spørgsmålet er - HVORDAN I HEDE HULE HELVEDE FOR VI DEM RÅBT OP? - DER ER JO PENGE AT SPARE... |
Hvordan markedsfører jeg min app til mobil timeregistrering?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)